سایر منابع:
سایر خبرها
13 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان های هرمزگان اهدا شد
صنعت نفت و به منظور هم افزایی بین وزارت نفت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور تفاهم نامه ای در خصوص مبارزه با بیماری کرونا منعقد شده است. حمزوی عنوان کرد: در راستای کمک به تسریع در روند درمان بیماران مبتلا به کرونا، عارضه های تنفسی و افزایش بهبود یافتگان همچنین کمک به ارتقای سطح تجهیزات درمانی با پیگیری های شرکت گاز هرمزگان 13 عدد دستگاه تنفس مصنوعی به کادر درمان هرمزگان اهدا شد
استان فارس با پوشش بیش از 95 درصدی گاز طبیعی، استان سبز کشور شناخته می شود
و 500 ایستگاه تقلیل فشار گاز در سطح استان، تا امروز، 102 شهر معادل 98.9 درصد خانوار شهری و 2 هزار و 116 روستا معادل 88.2 درصد خانوار روستایی گازرسانی شده اند. وی ادامه داد: هم اکنون، یک میلیون و 531 مصرف کننده در بخش های خانگی، عمومی، تجاری و صنعتی در سطح استان به شبکه گاز متصل هستند. حسینی با اشاره به تلاش مضاعف شرکت گاز استان فارس طی سه سال گذشته، گفت: با تلاش صنعتگران شرکت
درآمد 11 میلیارد دلاری جایگزینی گاز در نیروگاه ها
به گزارش پایگاه خبری نیروگاهیان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما،آقای حسن منتظرتربتی در مراسم افتتاح 181 طرح گازرسانی در استان فارس که با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، استاندار و جمعی از نمایندگان این استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید، افزود: ایران به عنوان کشوری منحصر به فرد در حوزه گاز رسانی، در کل دنیا مطرح است. معاون وزیر نفت با اشاره به تلاش این وزارتخانه
بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در فارس
آیین بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در استان فارس دوشنبه 19 آبان به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، حسن منتظرتربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، عنایت الله رحیمی استاندار فارس و جمعی از مسئولان این استان، شد. به گزارش ایسنا، در این آئین، طرح های تکمیل عملیات گازرسانی به یک شهر، 55 روستا و 125 طرح صنعتی با اعتبار 188 میلیارد تومان افتتاح شده است و با انجام آن 8 هزار و
181 پروژه گاز رسانی در استان فارس به بهره برداری رسید
به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گاز استان فارس، عنایت الله رحیمی استاندار فارس در آئین افتتاح 181 طرح گازرسانی و پیوستن استان فارس به پویش سبز که به شکل ویدئوکنفرانسی و با شرکت وزیر نفت، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت گاز ایران برگزار شد، گفت: فارس از پهناورترین استان های کشور و دارای هشت هزار روستاست که بیش از چهار هزار روستای آن بیش از بیست خانوار جمعیت دارد. او با اشاره به وجود 36
وزارت نفت در گازرسانی به شهر ها و روستا ها موفق بوده است
نمره به گازرسانی و خدمات اجتماعی وزارت نفت تعلق می گیرد. در سخت ترین شرایط تحریم اقتصادی و شیوع کرونا خدمات و فعالیت های وزارت نفت بویژه در بخش سوخت رسانی و گاز رسانی متوقف نشد. استان فارس، استان پهناور و وسیعی است، از این رو گازرسانی و ارائه خدمات نیز در این استان با هزینه بالایی انجام می شود. وی با بیان اینکه این استان سابقه ای طولانی در گاز رسانی دارد، افزود:
فارس در مسیر سبز گازرسانی بهره برداری از طرح های گازرسانی در استان فارس
نفت افزود: در کنار همه این اتفاق های خوب، درخواست می شود در مصرف گاز صرفه جویی شود تا جمعیت بیشتری از نعمت گاز برخوردار شوند. وی تاکید کرد : هم اکنون اجرای روش های تشویقی را در این زمینه آغاز کردیم. استاندار فارس نیز در ارتباط ویدئو کنفرانسی با اشاره افزایش 212 درصدی گازرسانی روستایی از سال 92 تاکنون در استان، گفت: طی این بازه زمانی شاهد افزایش 60 درصدی مشترکین و 92 درصدی شبکه گذاری
تحریم های ترامپ کینه جویی علیه ایران است
برنامه گازرسانی کشوری عقب تر هستند. وزیر نفت گفت: مساله گازرسانی به صنایع در اولویت قرار دارد زیرا به تولید و اشتغال باز می گردد. وی با بیان اینکه نباید صنعتی وجود داشته باشد که برای تولید معطل گاز بماند، افزود: توسعه یکپارچه صنعت گاز مورد توجه است. زنگنه با اشاره به افزایش 2.5 برابری تولید از پارس جنوبی، ادامه داد: ظرفیت تولید گاز ایران از پارس جنوبی از 280 میلیون
بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در استان فارس
آیین بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی استان فارس با حضور وزیر نفت و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نفت، آیین بهره برداری از این پروژه ها روز دوشنبه (19 آبان ماه) به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، حسن منتظرتربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و جمعی از مسئولان استان فارس برگزار شد. این طرح ها شامل تکمیل عملیات گازرسانی به یک
بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در استان فارس
181 پروژه گازرسانی استان فارس با اعتبار 188 میلیارد تومان با حضور وزیر نفت در استان فارس به بهره برداری رسید. *** بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی به گزارش خبرگزاری صنایع ، در مراسمی با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و تنی چند از مسوولان استانی، بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس
تحریم های جدید، نشان انتقام جویی آمریکاست
/> وی با اشاره به طرح های توسعه ای پتروشیمی در استان فارس افزود: خط انتقال پروپیلن تولیدی عسلویه به شمال شیراز توسط دولت اجرا می شود و بقیه کار از جمله توسعه صنایع پتروشیمی در شمال فارس و انتقال آن به سایر نقاط کشور توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد و اتفاق مثبتی که در خط لوله اتیلن غرب اتفاق افتاد در این استان نیز رخ خواهد داد. وزیر نفت توسعه گاز رسانی به بخش های مهم کشور را موجب رونق
روند افزایشی گازرسانی روستایی و شهری، رضایتمندی مردم را در پی داشته است
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عنایت الله رحیمی، استاندار فارس، امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان فارس که با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و جمعی از نمایندگان این استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان این مطلب، اظهار داشت: از تلاش های وزارت نفت برای گازرسانی به جمعیت 5 میلیون
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
...، نفتای سنگین پالایش نفت تهران و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه خواهد شد. روز گذشته نیز، کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و پروپان پالایش نفت تهران، آیزوفید و حلال 402 پالایش نفت تبریز، حلال 404 پالایش نفت شیراز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند. طی معاملات دیروز بیش از 5،052 تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 233 میلیارد و 361 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد دادوستد قرار گرفت. ...
واکنش زنگنه به تحریم ترامپ علیه مدیران نفتی/ صادرات چهار برابری فرآورده طی هفت سال گذشته/ تولید 1000 ...
بود، افزود: در استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی، کرمان و خراسان رضوی مشکل داشتیم اما اکنون وضعیت بهبود یافته است در استان فارس 86 درصد روستاها تحت پوشش گازرسانی قرار گرفتند که تا پایان شهریور 1400 به 95 درصد خواهد رسید و به این ترتیب 98 درصد از کل استان گازرسانی خواهد شد. وزیر نفت با بیان اینکه گازرسانی به صنایع در اولویت قرار دارد خاطرنشان کرد: تولید، زندگی و اشتغال به توسعه صنع
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
...، متانول شرکت متانول کاوه، نفتای سنگین پالایش نفت تهران و نیتروژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران عرضه می شود. روز گذشته نیز، کالاهای اکستراکت نفت سپاهان، آیزوریسایکل و پروپان پالایش نفت تهران، آیزوفید و حلال 402 پالایش نفت تبریز، حلال 404 پالایش نفت شیراز و میعانات گازی پالایش گاز ایلام در رینگ داخلی بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد معامله قرار گرفتند. طی معاملات دیروز بیش از 5 هزار و 52 تن انواع فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از 233 میلیارد و 361 میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران مورد دادوستد قرار گرفت. ...
یازده هزار نفر در سال 99 از خدمات سی تی اسکن بیمارستان کنگان بهره مند شده اند
، کاربرد بسیار زیادی در ایام کرونا داشته است. بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با بهره گیری از این دستگاه بسیار ارزشمند، گام مؤثری در راستای تشخیص جهت درمان به موقع این بیماری برداشته است. این مرکز درمانی به واسطه خدمات ام آر ای و خصوصا در این ایام، سی تی اسکن، بخشی از بار مراجعین جنوب استان را به دوش کشیده است. عمده مراجعین سی تی اسکن کنگان مربوط به موضوع کرونا بوده اند وی ادامه
طرح اولیه صادرات گاز ایران به افغانستان آماده است
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، حسن منتظرتربتی در آئین بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی به استان فارس، گفت: افزایش تولید در پارس جنوبی یکی از پشتوانه های توسعه صنعت گاز کشور بوده است و از ابتدا قرار شد با توسعه گازرسانی، مصرف سوخت مایع کاهش یابد. وی ادامه داد: تا سال 1392 سالانه 34 میلیارد لیتر سوخت مایع مصرف می شد و ما باید از سوختن این مقدار جلوگیری می کردیم تا بتوانیم منابع
با راهبری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و برای اولین بار در خاورمیانه؛ دستگاه آزمون مچالگی لوله های جداری ...
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، این دستگاه به همت مدیریت امور فنی و پشتیبانی فنی نمایندگان بازرسی فنی و خوردگی فلزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در طرح های نگهداشت و افزایش تولید نواحی آغاجاری و اهواز ساخته شد. در مراسم بهره برداری از این دستگاه، اولین نمونه از لوله های تولید شده در شرکت لوله
خطر نابودی، جنگل های زاگرس را تهدید می کند/ قطع درختان برای تجارت ذغال/ عدم آموزش و بیکاری تاثیرگذار است
به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی محمودی با اشاره به قطع درختان جنگلی زاگرس برای تهیه ذغال گفت: این سیستم تولید ذغال سابقه دیرینه ای در این مناطق به دلیل شیوه زندگی مردم دارد. پیش از تولید نفت، گاز و برق ساکنان این مناطق برای تولید گرما از چوب استفاده می کردند و سالهاست اهالی بومی منطقه از همین درختان ذغال تهیه می کنند. وی افزود: اما چون قطع درخت در وسعت بسیار کم و تنها برای استفاده شخصی
بهره برداری از طرح های گازرسانی در استان فارس
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما ، با حضور آقای بیژن زنگنه وزیر نفت، تربتی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، رحیمی استاندار و حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس، مسئولان استانی و نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، مراسم بهره برداری از 181 طرح گازرسانی در استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. این طرح ها شامل تکمیل عملیات گاز رسانی به یک شهر، 55
181 پروژه گازرسانی با اعتبار 188 میلیارد تومان به بهره برداری رسید
به گزارش روز دوشنبه ایرنا، امروز (دوشنبه، 19 آبان ماه) در مراسمی با حضور وزیر نفت، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس و تنی چند از مسوولان استانی، بهره برداری از 181 پروژه گازرسانی در استان فارس به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد. بنابر این گزارش، این طرح ها شامل تکمیل عملیات گازرسانی به یک شهر، 55 روستا و 125 طرح صنعتی بوده تا گام بلند شرکت گاز برای
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه جویی است/فیلم
بیژن زنگنه امروز در آیین آغاز عملیات و بهره برداری از پروژه های گازرسانی در استان فارس اظهار کرد: ما دشمن تروریست هستیم و به این دلیل با آقای ترامپ مخالف بودیم و هستیم. ایشان در این سال ها سرکرده جریان های تروریستی بودند. وی با بیان اینکه این تحریم ها نوعی انتقام جویی و کینه جویی است وگرنه تأثیری ندارد، تصریح کرد: امروز برخی ها نوشتند سیلابی از تحریم در راه است! اصلاً چیزی برای تحری
تولید روزانه گاز در پارس جنوبی به 700 میلیون متر مکعب رسید/تحریم های دولت ترامپ کینه جویانه است
به گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، بیژن زنگه وزیر نفت در آیین افتتاح طرح های گازرسانی استان فارس گفت: استان فارس جزء دومین استان گازی در کشور است و در این استان میدان های گازی بزرگی داریم قرار است تا سا 1420 میدان های گازی در این استان توسعه یابند. او ادامه داد: در استان فارس تا 3 سال گذشته از نظر گازرسانی عقب بودیم که خوشبختانه امروز به نقطه مطلوب
گزارش| نگاهی به پدیده فرونشست در استان سمنان؛ بحرانی که زیرساخت های قلب ایران را تهدید می کند
نظیر معدن کاری یا برداشت آب زیرزمینی و نفت، برداشت و استخراج مواد معدنی، ریزش سازه های زیرزمینی مانند تونل ها و یا ایجاد حفرات در اثر انحلال و برداشت بی رویه از منابع آب زیرزمینی، نفت و گاز اشاره کرد. کارشناسان بر این باورند که انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان و پس ازآن فلات مرکزی ایران می تواند مرهمی اساسی و داروی درمان این بحران جدی در کشور و استان سمنان باشد. انتهای پیام/363/ ع
بهره مندی بیش از 3 هزار خانواده مددجو از تخفیف هزینه انشعابات
حمایت این نهاد واگذار شده و 476 پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه 3 میلیارد و 748 میلیون ریال صادر شده است. بذرافشان ادامه داد: این خدمات در 6 سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می شود. مدیر کل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در 7 ماهه نخست امسال 640 فقره انشعاب برق، 520 فقره انشعاب آب و 67 فقره انشعاب فاضلاب و هزار و 317 فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذار شده است. انتهای پیام/ ...
استاندار فارس: ایجاد محدودیت های کرونا برای حفظ سلامت مردم است
عنایت الله رحیمی روز شنبه در نشستی با حضور مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: وضعیت گسترش بیماری کووید19 نگران کننده است و برای کنترل آن تمام دستگاه ها و سازمان ها موطفند به مجموعه بهداشت و درمان کمک کنند. رحیمی به ثمربخشی همت مدافعان سلامت فارس در بهبود وضعیت استان در برابر کرونا اشاره کرد و افزود:تلاش های مجموعه سلامت فارس به ویژه
اهدای 13 دستگاه تنفس مصنوعی به دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، در آیینی با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، 13 دستگاه تنفس مصنوعی اهدایی شرکت ملی نفت ایران به دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحویل داده شد. رحیمی استاندار فارس در این مراسم گفت: وضعیت گسترش بیماری کووید 19 نگران کننده است و برای کنترل آن تمام
اهدا 13 ونتیلاتور به دانشگاه علوم پزشکی شیراز
به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز فارس ،مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت: شرکت ملی نفت ایران همیشه در مسئولیت های اجتماعی پای کار بوده و در این بحران نیز با اهدای 141 دستگاه تنفسی به وزارت بهداشت برای استفاده بیماران نیازمند، گامی در توسعه همکاری های بین بخشی برداشته است. حمید ایزدی با بیان اینکه از مجموع 141 دستگاه تنفس مصنوعی پیش بینی شده در کشور ، سیزده دستگاه به دانشگاه