سایر منابع:
سایر خبرها
سهامداری که زیان را گردن نمی گیرد
به گزارش بورس تابناک ، در این تجمع علاوه بر شعارهایی که داده می شد، معترضان پلاکاردهایی هم به همراه خود داشتند. یکی از این پلاکاردها درباره صندوق پالایش یکم بود که روی آن نوشته شده بود: صندوق پالایش یکم نه تنها سود نداد، بلکه ضرر سنگینی به خریدارانش که قشر ضعیف بودند وارد کرد. آقای زنگنه تو را به خدا کمکمون کنید. خیلی از افراد حاضر در شبکه های اجتماعی با بازنشر این عکس که دو جوان این پلاکارد را
تجمع سهامداران بورس مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار
گفته ها این جمع از معترضان از سهامداران حقیقی و خرد بوده اند که اعتراض خود را نسبت به سیاست های دولت در دوران ریزش شاخص و عدم اجرای وعده های حمایتی در قالب شعارهایی بیان کردند. گویا نماینده این گروه معترض برای گفت وگو با مدیران سازمان بورس وارد ساختمان شده است. کاهش 25 هزار واحدی شاخص بورس چراغ قرمز بازار سرمایه دیروز هم روشن بود و شاخص کل این بازار بیش از 25 هزار واحد کاهش
سهامداران حقوقی عامدانه به تعهدات خود در قبال بازار سرمایه عمل نمی کنند/ لزوم ورود جدی دستگاه قضا برای ...
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، با اشاره به تجمع اعتراضی روز گذشته تعدادی از سهامداران در مقابل بازار بورس و اوراق بهادار نسبت به ریزش شاخص سهام گفت: مجلس طی چند ماه اخیر با دعوت از مسئولان مربوطه پیگیر رفع مشکلات بازار بورس بود تا از بروز این وقایع جلوگیری کند که متاسفانه به دلیل نبود عزم و تعهد در مسئولان دولتی برای ساماندهی این وضعیت، شاخص
تجمع سهامداران مقابل سازمان بورس
به گزارش وانانیوز، امروز تعداد نه چندان زیادی از سهامداران حقیقی با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به ریزش های پیاپی شاخص بورس و نیز ریزش ارزش واحدهای پالایش یکم و اعتراض نسبت به ضرری که از ریزش بازار متوجه آنها شده است، در مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در تهران تجمع کردند. در این تجمع حراست سازمان تعدادی از نمایندگان تجمع کنندگان را دعوت کرده و با آنها به گفتگو
بازتاب تجمع برخی سهام داران بورس مقابل ساختمان بورس
هرجا دولت دخالت کرد خراب شد آفتاب یزد- گروه شبکه: سقوط بی وقفه بازار بورس تهران همچنان ادامه دارد. دیروز هم در معاملات بازار سرمایه، شاخص کل بورس با 25 هزار و 369 واحد کاهش در رقم یک میلیون و 215 هزار واحد ایستاد. اکنون درپی این اتفاق و آینده نامعلوم بازار سرمایه، تعدادی از سهامداران زیان دیده مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در حوالی میدان ونک تجمع کردند. طبق گفته ها این جمع از
شعار استعفا استعفا ، مقابل سازمان بورس
معترضین با شعارهای تند از عدم پاسخگویی رئیس سازمان بورس انتقاد کردند.سهامداران زیان دیده با سر دادن شعار خواستار استعفای وزیر اقتصاد شدند. فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: نوسان در ذات بازار سرمایه است و این بازار عمدتا بر رفتار سهامداران و عرضه کنندگان وابسته است. وی افزود: کاری که دولت می کند این است که با قواعد، نوسانات را به سمتی ببرد که شاخص ها به سمت بازار پایدار و در حال رشد حرکت کند. لذا کسانی که عرضه می کنند و کسانی که متقاضی هستند نقش مهمی را در این بازار دارند. ...
شعار استعفا استعفا ، مقابل سازمان بورس
اصلاحات نیوز: تعدادی از سهامداران زیان دیده بار دیگر مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در حوالی میدان ونک تجمع کردند. معترضین با شعارهای تند از عدم پاسخگویی رئیس سازمان بورس انتقاد کردند. سهامداران زیان دیده با سر دادن شعار خواستار استعفای وزیر اقتصاد شدند. فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: نوسان در ذات بازار سرمایه است و
موج ترس در تالار شیشه ای
ممانعت کنند. ترس سهامداران از وضعیت حاکم بر بازار تا جایی قوت گرفته که صبح روز دوشنبه و پس از ساعات ابتدایی معاملات در بورس تهران، جمعی از سهامداران متضرر برابر ساختمان سازمان بورس در نزدیکی میدان ونک تجمع کرده و به نحوه عملکرد مدیران بورسی اعتراض کردند. البته طبق گزارشی که خبرگزاری ایلنا از این تجمع اعتراضی منتشر کرده، ظاهرا مسئولان سازمان، فردی را به نمایندگی از تجمع کنندگان ناراضی به
تجمع اعتراضی مقابل سازمان بورس+ ویدیو
به گزارش راهبرد معاصر؛ سهامداران در اعتراض به سقوط بورس مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار تجمع اعتراضی برگزار کردند. اعتراض سهامداران رو به روی سازمان بورس تهران با شعار: پول ما رو پس بدید! کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
زیان 60 درصدی سهامداران طی چند ماه اخیر
را از دست دادند. ادامه دار شدن این وضعیت موجب گردید دیروز جمعی از سهامداران زیان دیده برای اظهار مشکل خود و انتقاد از عملکرد مسئولان و سهامداران حقوقی، مقابل ساختمان سازمان بورس حضور پیدا کنند. زیان 60 درصدی سهامداران یک کارشناس بازار سرمایه در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم، ضمن اشاره به افت بیش از 60 تا 80 درصدی پرتفوی سهامداران در چهار ماه گذشته گفت: این در حالی است که شاخص بورس
فرش قرمز سازمان بورس برای نوسان گیران
حذف وجود ندارد. این دو تغییر از جمله درخواست های معامله گران بود که در نهایت قرار است اجرا شود. این، اما در حالی بود که امروز، برخی خبرگزاری های داخلی خبر دادند که تعدادی از سهامداران زیان دیده، مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار در حوالی میدان ونک تجمع کرده اند. به گزارش ایلنا، این جمع از معترضان از سهامداران حقیقی و خرد بوده اند که اعتراض خود را نسبت به سیاست های دولت در دوران ریزش شاخص و
تجمع اعتراضی سهامداران مقابل سازمان بورس+ فیلم
ببینید| ترکش های ریزش بورس؛ تجمع سهامداران خشمگین
دریافت 1 MB 265 262 کد خبر 1453566
چه شد وعده های حمایتی؟!
مهم ترین اخباری که روز گذشته در کانال های بورسی دست به دست می شد، تجمع سهامدارانی است که با تحمل ضررهای سنگین در چندماه اخیر، برای چندمین بار مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار گرد هم آمدند تا از نزدیک با مسئولان صحبت کنند. این در حالی است که حدود دو هفته قبل هم برخی از سهامداران دست به دامان کرسی نشینان بهارستان شدند تا شاید آنها بتوانند از سرمایه مردم آن هم در شرایط اقتصادی کنونی حراست کنند. نکته دیگری که باید اشاره کنیم مصوبات جدید سازمان بورس است که بر اساس آن نوسان گیری روزانه که پیش تر ممنوع اعلام شد از امروز مجاز می شود و در ادامه زمان پیش گشایش هم از 30 دقیقه به 15 دقیقه کاهش یافت. ...
تجمع اعتراضی برخی سهامداران به وضعیت بورس (فیلم)
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
از هک سایت سازمان بورس تا تجمع مقابل این سازمان
گروه بورس| این روزها ریزش بازار بیش از گذشته احساس می شود و سهامدارانی که زیان عمده کردند روز گذشته مقابل سازمان بورس تجمع کردند تا تکلیف این وضعیت را مشخص کنند. بازار سرمایه از ابتدای سال جاری تاکنون رکوردهای متناوب و غیر منتظره ای در کارنامه خود به ثبت رسانده است، افت وخیز های اخیر این بازار به حدی بود که سهامداران اغلب سردرگم شده و سعی دارند سرمایه خود را از بورس خارج کنند. در این
بورس روی خط نوسان
رو به روی ساختمان سازمان بورس تجمع کردند و خواستار سامان دهی وضعیت بورس و نجات سرمایه آن ها از سوی مسئولان بورس شدند. در واکنش به این اعتراض ها رئیس سازمان بورس امروز در مطلبی که روی سایت رسمی بورس قرار گرفته، اعلام کرد: وظیفه سازمان بورس صیانت از حقوق سهامداران و نظارت بر بورس ها است. براساس قانون بازار اوراق بهادار بازگشایی و توقف نمادها بر عهده بورس ها است، وظیفه سازمان بورس و اوراق بهادار
ژنرال نفتی رابین هود بورس می شود/ سقوط بازار از جای دیگری آب می خورد
در هفته جاری تعدادی از سهامداران متضرر در بورس تهران جلوی این شرکت به نشانه اعتراض تجمع کردند. نکته قابل توجه اینکه در این تجمع علاوه بر شعارهایی که داده می شد، معترضان پلاکاردهایی هم به همراه خود داشتند. یکی از این پلاکاردها درباره صندوق پالایش یکم بود که روی آن نوشته شده بود: صندوق پالایش یکم نه تنها سود نداد، بلکه ضرر سنگینی به خریدارانش که قشر ضعیف بودند وارد کرد. آقای زنگنه تو را
در قره باغ آتش بس شد؛ باکو و ایروان ناآرام شد +عکس و فیلم
ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 فیلمی های از لحظه ورود خشن معترضان به ساختمان های دولتی جمهوری ارمنستان معترضان ارمنستانی به محل برگزاری جلسات کابینه دولت وارد شدند. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند. فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 معترضان ارمنستانی در محل جلسات دولت برخی اخبار از حرکت
تجمع مخالفان نخست وزیر ارمنستان در میدان جمهوری ایروان
/> مخالفان دولت ارمنستان دو روز پیش هم وارد ساختمان دولت و پارلمان شده و چند ساعت به تخریب و غارت اموال پرداخته و رئیس پارلمان ارمنستان را هم مورد ضرب و شتم قرار دادند. این اعتراضات در حالی برگزار شد که نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان تصمیم بموقع برای توقف جنگ در قره باغ گرفت. پاشینیان سه شنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی روسیه1 گفت: این ناکامی بزرگ برای ما
تجمع مال باختگان بورس
روند منفی، دیروز جمعی از سهام داران خرد مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار تجمع کردند. به اعتقاد مهدی سوری این تجمع کنندگان حق دارند؛ زیرا با اعمال سیاست های غلط نظیر توزیع سهام عدالت و ETF دولت بدون آنکه بدانند به بورس دعوت شده اند و این رسم میهمان نوازی نیست که جیب آنها خالی شود. تجمعات اعتراضی به پای ثابت اقتصاد بیمار ایران تبدیل شده است. یک روز مال باختگان ثامن الحجج مقابل بانک مرکزی
از یک جو بایدن تا یک جو برنامه برای بورس ایران/ بازار سهام در انتظار انتخاب رئیس جمهور بعدی ایران است؟
گرفتند و توانستند کمی به سرمایه گذاران خود امید ببخشند اما شاخص کل با وجود همه این سهم های مثبت، باز هم بیش از 25 هزار واحد سقوط کرد و شاخص کل هم وزن هم با بیش از 2 هزار واحد، روی کانال 366 هزار واحد ایستاد. با ادامه روند خونین شدن بازار سرمایه، امروز همچنین شاهد تجمع سهامداران جلوی ساختمان سازمان بورس اوراق بهادار بودیم که نشان می دهد سرمایه گذاران از کلیه تصمیم های گردانندگان بازار به
نزول بورس هیجانی است
وجود ندارد. دسته ای از سهامداران دیروز مقابل سازمان بورس دست به اعتراض زدند و خواستار اقدامات فوری برای حمایت از بورس شدند. نزول بورس از 19مردادماه تاکنون تنش های زیادی را ایجاد کرده و حتی سهامداران را کلافه کرده است. به زعم اغلب کارشناسان؛ با توجه به نزول سنگین شاخص بورس در 3 ماه گذشته قیمت سهام شرکت ها به پایین ترین حد خود و اصطلاحا به کف رسیده و فروش سهام در چنین شرایطی به صلاح
طنین زنگ بحران در بازار سرمایه جدی شد
و این زنگ خطری برای روزهای آتی است. حالا بورس اوراق بهادار سومین ماه ریزش بازار سرمایه را نیز به پایان می برد، ریزشی عجیب و تاریخی. شاخص بورس از دو میلیون و 100 هزار واحد به یک میلیون و 200 هزار واحد رسیده است و این وضعیت بسیاری از معامله گرانی که البته در میانشان تازه واردان و تازه کاران بسیارند شاکی کرده است. دیروز برای دومین روز متوالی سهامداران آشفته و معترض برابر سازمان بورس اوراق
سود و زیان بورس مال کیه؟!
روزنامه خراسان: در حالی که روز گذشته خبر تجمع اعتراضی تعدادی از سهامداران مقابل بورس را داشتیم، تصویری از یک پیام در شبکه های اجتماعی دست به دست شد که در شرح آن ادعا شده بود پیام توسط شرکت فرا بورس ارسال شده است. در این پیام آمده است: همان طوری که سودهای شما متعلق به هیچ کس نیست، مسئول زیان شما هم خودتان هستید. کاربران به این پیام واکنش داشتند. برخی این پیام را ساخته افرادی دانستند که
ویدیویی دیگر از تجمع اعتراضی مقابل سازمان بورس
سهامداران در اعتراض به سقوط بورس مقابل سازمان بورس و اوراق بهادار تجمع اعتراضی برگزار کردند. منبع: عصر ایران
پلیس گرجستان معترضان به نتایج انتخابات را با آب پرفشار سرکوب کرد
/> پیشتر اسپوتنیک گزارش داد، اعتراضات بزرگی به رهبری اپوزیسیون گرجستان و حامیان آنها یکشنبه مقابل ساختمان پارلمان این کشور در تفلیس برگزار شد. معترضان پس از آن به سمت ساختمان کمیسیون مرکزی انتخابات رفتند. این معترضان از پذیرش نتایج انتخابات سراسری اخیر امتناع کرده و خواستار برگزاری انتخابات جدید هستند. براساس این گزارش، روز یکشنبه تعداد زیادی از معترضان به دنبال اقدام پلیس در استفاده از آب
اعتراضات گرجستان به خشونت کشیده شد
پلیس گرجستان برای متفرق کردن صدها معترض که مقابل ساختمان کمیسیون مرکزی انتخابات تجمع کرده بودند، از خودروهای آبپاش استفاده کرد. معترضان خواستار برگزاری دوباره انتخابات پارلمانی گرجستان هستند که چند روز پیش برگزار شد. به گزارش رویترز، هزاران نفر روز یکشنبه با فراخوان احزاب مخالف در اصلی ترین خیابان پایتخت گرجستان تجمع کردند و سپس صدها نفر از آنان به سوی ساختمان کمیسیون مرکزی
تجمع اعتراضی مقابل کاخ سفید؛ معترضان: ترامپ تو اخراجی!
به نوشته روزنامه دیلی میل ، معترضان، فنس های امنیتی موقتی را که از بیم نزدیک شدن آن ها به کاخ سفید نصب شده اند، با پلاکاردهایی با متن بازنده و ترامپ تو اخراجی ، همه آراء را بشمارید و رئیس جمهور جعلی پوشاندند. همچنین این معترضان چند مترسک بر روی فنس ها نصب کردند که روی لباس آن ها عبارت زندگی سیاه پوستان اهمیت دارد نقش بسته است. در بخش های دیگری از این فنس ها تصاویر قربانیان نژادپرستی و
ایالت های آشفته آمریکا، پسا انتخابات (2)
/> برخی چهره های جمهوری خواه، خطرناک تر از ترامپ هستند روزنامه گاردین نوشت، جمهوری خواهانی که از ترامپ فاصله نمی گیرند، خطرناک ترین سیاستمداران آمریکا هستند که هیچ ارزشی برای دموکراسی قائل نیستند. مشروح خبر ... تظاهرات طرفداران ترامپ در جورجیا شبکه تلویزیونی راپتلی گزارش داد، معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در مقابل ساختمان کنگره ایالتی جورجیا تجمع کردند ت