سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
میزان ۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۶:۱۰

صرفه جویی 70 هزار میلیارد تومانی با مدیریت مصرف برق

خبرگزاری میزان - همایون حائری روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های تامین و انتقال برق در شیراز و در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران اظهار کرد: همه برنامه ریزی ها و تلاش ها دراین جهت است که با کاهش تلفات و افزایش بهره وری نیروگاه ها و همچنین پایداری شبکه با ساخت کمتر مولد های انرژی و افزایش ظرفیت مدیریت مصرف از نقاط اوج مصرف بدون هیچ دغدغه و نگرانی عبور کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)