سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۴۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری اقتصادی ایران ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۱:۱۲

تجلیل از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی در فولاد هرمزگان

اقتصاد ایران: در مراسمی که در محل دفتر مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد از طراحان و مجریان پروژه کاهش مصرف الکترود گرافیتی که عنوان پروژه برتر در هفتمین دوره همایش جایزه بهره وری عنوان پروژه برتر را از آن خود کرد ، تجلیل شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)