بازگشت بازار الیگودرز به فعالیت/ رضایت از همکاری مردم
سایر منابع:
سایر خبرها
1100 واحد صنفی متخلف تذکر دریافت کردند
، از دیگر صنوف درخواست کرد همکاری لازم را با عوامل اجرایی به عمل آورند. فرماندار خرم آباد ادامه داد: صاحبان صنوف و کسبه بازار در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و بی توجهی به اخطارهای تیم های بازرسی، به ناچار واحد آن ها پلمب خواهد شد.
صاحبان یک هزار و 100 واحد صنفی خرم آباد تذکر گرفتند
باید ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، استفاده از ماسک و شستن دست ها در فواصل کوتاه مدت، از حضور در مهمانی های خانوادگی و مراسم شادی و عزا نیز پرهیز کنند. او اضافه کرد: همچنین کسبه و بازاریان نیز در صورت عدم رعایت و توجه به اخطار ها با آن ها برخورد می شود و مجبور به پلمب واحد کسب و کار آن ها خواهیم شد. انتهای پیام/ب
برخورد با بانیان تجمع در مراسم تشییع و ختم و عروسی
/> کرمی افزود : برای اینکه بازار و محل کسب و کارمردم و ادارات به تعطیلی کشانده نشوند، باید تجمعات در مراسم شادی و عزا تعطیل گردند. این هم به همراهی توام با احساس مسئولیت آحاد مردم بستگی دارد. او افزود : به صراحت اعلام می کنم هرکسی بانی دعوت و تجمع و برپایی مراسم تشییع و تدفین و همچنین عروسی شود، براساس قانون تحت پیگرد قرار خواهد گرفت. بهداشت و درمان مکلف به شکایت است و در این راه از
زخم کاری کرونا بر تن بازار کسب و کار در میبد
مطالبه می کنند و در صورت عدم پرداخت خدمات خود را قطع، مختل یا مشترک را جریمه می کنند. یک پرورش دهنده ماهیان زینتی در میبد نیز به خبرنگار ایرنا اعلام کرد: تصمیم هایی که در ارتباط با اصناف گرفته می شود ، بعضی از صنف ها و مغازه دارها را به سوی ورشکستگی کامل سوق می دهد. علیرضا صادقی اظهار داشت: تعیین ساعت 15 و 30 دقیقه برای تعطیل شدن اصناف تصمیم خوبی برای این قشر نیست ، زیرا حدود 80
عبور از موج سوم کرونا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی امکان پذیر است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار راسک اظهارداشت: نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در راسک در طول ماه های گذشته مرتب برگزار شده و هم اینک نیز به استناد ارزیابی و اعلام وضعیت نارنجی برای منطقه پس از تبادل نظر و بررسی آماری شهرستان از حیث وقوع میزان ابتلای قطعی افراد به نسبت تست گیری های انجام شده در فاصله زمانی 2 ماهه اخیر بصورت ویژه برگزار و
نخستین کارگزاری بورس جنوب کرمان در جیرفت راه اندازی شد
راه اندازی شده که در صورت استقبال مردم، شعبه های دیگر آن در دیگر شهرستان های جنوبی استان کرمان راه اندازی می شود. مدیر دفتر کارگزاری اقتصاد بیدار جنوب کرمان با بیان اینکه مهم ترین هدف افراد از ورود به بازار بورس کسب سود است، این سود را شامل افزایش قیمت سهم و سود نقدی عنوان کرد. وی یکی از انتخاب های مهم هر سرمایه گذار را انتخاب بازار مناسب برای سرمایه گذاری اعلام کرد و بورس
ادارات اکثر خدمات را برای مراجعان خود به صورت غیر حضوری انجام دهند
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، شفیعی فرماندار شهرستان بشرویه در ستاد کرونا بشرویه از زحمات بهداشت و درمان قدردانی کرد. فرماندار بشرویه با بیان اینکه برای کاهش تردد مردم در سطح شهر و جلوگیری از تجمعات برنامه های مختلفی را در نظر گرفته ایم افزود: بمنظور کاهش تجمعات، آرامستان بشرویه را از یک ماه گذشته بسته ایم. وی بیان داشت: نظارت بر بازار و رعایت پروتکل های بهداشتی را
سرپرست نمایندگی محیط زیست جغتای معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، تورج همتی در این مراسم که به صورت برخط با فرماندار جغتای و با حضور سرپرستان پیشین و کنونی نمایندگی محیط زیست جغتای در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، طی سخنانی از پتانسیل های حوزه محیط زیست طبیعی و انسانی جغتای و ضرورت همگرایی مسؤولان با جوامع محلی منطقه سخن گفت. وی همجواری جغتای با پناهگاه حیات
تعطیلی مدارس روستاهای آلوده به کرونا در کامیاران
استفاده بیشتر از نقش مردم در پیشگیری وکنتر ل این بیماری برگزار شد. فرماندار شهرستان کامیاران در این نشست با انتقاد از کسانی که نسبت به برگزاری مراسم های شادی ، عروسی و عزا اقدام می کنند گفت : برگزار کنندگان چنین تجمعاتی باعث تداوم زنجیره این بیماری و مرگ دیگر افراد جامعه هستند. مسعود الماسی افزود : مقابله با این بحران زمانی به نتیجه خواهد رسید که مردم همکاری و همراهی لازم در اجرای
وضعیت کرونا در قصرشیرین نیازمند مشارکت مردم در رعایت موازین بهداشتی است
افزود: با توجه به قرمز بودن شهرستان محدودیت های شدید کرونایی از اول آذرماه طبق تصمیم و مصوبه ستاد ملی کرونا در قصرشیرین نیز اعمال می شود. فرماندار قصرشیرین گفت: از مردم درخواست می کنم با توجه به موج سوم بیماری کرونا و بحران پیش آمده برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در منزل بمانند و نسبت به رعایت موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جدیت کامل داشته باشند، چون همه گروه های سنی
فرماندار رضوانشهر: اخلال در بازار، همکاری با دشمنان است
گفت: طبق تبصره یک ماده 60 قانون تعزیرات حکومتی، فروشگاه های بزرگ باید موجودی کالای انبار خوشان را اعلام کنند و در غیر این صورت احتکار و قاچاق محسوب می شود. وی در زمینه بازرسی های گشت سیار در بازار و صنوف این شهرستان گفت: گشت های سیار ما بصورت تمام وقت فعال می باشد و ظرف همین ماه اخیر تعداد 36 پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که عمده آنان در زمینه خدمات کالا بوده و 6 فقره از آن در زمینه
مراسم افتتاح کتابخانه شهرک مهر صفادشت به صورت ویدئو کنفرانس
به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت؛ طی مراسمی که باحضور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی،مسئولین استانی وبرنجی فرماندار شهرستان ملارد،انصاری بخشدار بخش صفادشت،حسینی رئیس شورای اسلامی شهر، کریمی شهردار ،سعیدی شهردارناحیه یک شهرک مهرصفادشت،یارمحمدی رئیس نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان وسایر مسئولین به صورت ویدیو کنفراس در محل کتابخانه عمومی شهرک مهر صفادشت برگزارگردید این کتابخانه رسماً آغاز به کار نمود
کنترل کرونا در اندیمشک با اعمال محدودیت های سختگیرانه/ ورودی و خروجی شهرستان مسدود می شود
زمینه رعایت شیوه نامه های بهداشتی کوتاهی می کنند. فرماندار اندیمشک با بیان اینکه عموم مردم باید رعایت اصول بهداشتی را از منزل آغاز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله را در اولویت قرار دهند، ادامه داد: با توجه به اینکه تصمیم های ستاد ملی و استانی کرونا با نهایت دقت در شهرستان اجرا می شود، از دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا خواست نسبت به اطلاع رسانی برای آگاهی بیشتر شهروندان اقدام کند، چراکه با عزم و همدلی جمعی، قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا امکانپذیر است. انتهای پیام/گ
اعلام کمک 100 میلیارد ریالی شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی جهت احداث بیمارستان عسلویه
عبدالنبی یوسفی در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی زبار اظهار داشت: امروز شاهد یک قدم بزرگ توسط پتروشیمی زاگرس در حوزه سلامت شهرستان هستیم و امیدواریم این اقدامات در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط تمام شرکت های حاضر در منطقه صورت پذیرد. شرکت های عسلویه هر کدام معین یک روستا بشوند وی ضمن تقدیر از شورای راهبردی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس در اهدای
فعالیت حضوری مدارس جزیره قشم تعطیل شد
به گزارش خبرنگار مهر ، علیرضا نصری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان قشم با بیان اینکه وضعیت قرمز جزیره به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی است، بیان داشت: با بانیان تجمع و افراد بی توجه به دستورالعمل های بهداشتی، برخورد قضایی می شود. وی با تاکید بر اینکه بازگشت به وضعیت قرمز، نتیجه نادیده گرفتن هشدارهای خود مراقبتی و تشکیل تجمع های چند ده نفره است، عنوان
نظارت بر اصناف خوزستان شدید تر می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، رضا نجاتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: اصنافی که با طرح اتمام فعالیت در ساعت 18 همراهی نمی کنند، اکیپ هایی با محوریت فرمانداری ها تشکیل شده است و به صورت مستمر نظارت را انجام می دهند. او افزود: با اصنافی که رعایت نکرده اند یا رعایت نمی کنند، برخورد های لازم انجام خواهد شد و در همین زمینه در اهواز تعداد زیادی مغا
بازداشت برگزارکنندگان مراسم عروسی در دلفان
بازداشتگاه معرفی شد. وی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی درخصوص برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی در این شهرستان گفت: محدودیت های عمومی مقابله با شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تمدید شده و تیم های نظارتی نیز بر روند اجرای این محدودیت ها نظارت دارند. بهمنی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی صنوف شامل گروه 3 و 4 الزامی بوده و از صنوف شهرستان به صورت مستمر بازدید می شود. فرماندار دلفان گفت: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان ناچار به اجرای محدودیت ها در بازار و اماکن عمومی خواهیم شد. ...
مراسم عروسی در شرایط کرونایی؛ استقبال از بیماری
دورهمی های خانوادگی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی برخی اصناف و شهروندان هشدار داد. محسن سیاح به خبرنگار ایرنا گفت: روند ابتلای افراد به بیماری کووید 19 در این شهرستان رو به افزایش است به طوری که تایباد طی یک هفته گذشته در زمره مناطق دارای وضعیت قرمز از نظر شیوع کرونا قرار گرفته است. وی یکی از چالش های کرونایی شهرستان را برگزاری برخی مراسم در منازل و روستاها دانست و افزود
لزوم همکاری دستگاه های مختلف با مراکز بهداشت و درمان
: ارائه خدمات به مراجعین منوط به استفاده از ماسک بوده و کلیه کارکنان و مراجعین به ادارات ملزم به رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی می باشند باشی فرماندار سروآباد همچنین بر لزوم حفظ آرامش شهروندان و جلوگیری از انتشار شایعات و اخبار نادرست تأکید کرد و فضای مملو از نشاط و امید را لازمه ی مدیریت و کنترل این بیماری دانست. باشی عنوان کرد: در صورت عدم رعایت دقیق و مسئولانه ی پروتکل های
بیشتر مبتلایان به بیماری کرونا در مراسمات ترحیم و عروسی، به این ویروس آلوده می شوند
. 3)متصدیان واحد های صنفی سطح شهرستان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از ارائه خدمات به مراجعین فاقد ماسک خودداری نمایند. در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی، متصدی واحد صنفی متخلف شناخته شده و برابر قانون برخورد خواهد شد. 4)تشدید گشت های نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بازار، اماکن عمومی، بانک ها، دفاتر خدماتی ارتباطی، ادرات و... با جدیت و حساسیت بیشتر همچنان در دستور کار قرار خواهد داشت.
ارائه خدمت به افراد بدون ماسک در ادارات شهرستان اسکو ممنوع است
در مقابله با کرونا اصلاح نکنیم، قطعاً شرایط سخت تری در انتظار است؛ فقط با تغییر رفتار و نگرش اجتماعی می توانیم با این بیماری مقابله کنیم. وی با تاکید بر این که ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان به هیچ عنوان حق ارائه خدمات به افراد بدون ماسک ندارند، افزود: بانک ها و دفاتر پیشخوان هم چنان کانون تجمعات شهرستان بوده و رؤسای بانک ها و مسئولان دفاتر پیشخوان باید برای رعایت فاصله گذاری
تأکید فرماندار اقلید بر نظارت دقیق بر بازار/ با متخلفان به شدت برخورد می شود
فعالیت آن ها در عرضه خدمات ضروری به مردم با رعایت پروتکل های بهداشتی از 24 آبان ماه جاری تا 29 همین ماه، ادامه توقف ارائه آموزش های حضوری در مدارس و دانشگاه ها و... اشاره کرد و گفت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده، در خانه ماندن و عدم شرکت در آیین های مختلف و دورهمی های خانوادگی و فامیلی، ازجمله اصولی است که هر یک از افراد جامعه باید در اجرای آن دقت کافی داشته باشند
تلفات کرونا به سرعت در حال افزایش است/مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند
جای می گذارد گفت : کاهش تماس ها و قطع زنجیره انتقال یکی از مهمترین راهبردهای پیشگیری و کنترل همه گیری بیماری کرونا است. وی خاطر نشان کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از دورهمی های خانوادگی و عدم شرکت در مراسم جشن و عزا و تجمعات می تواند به قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا بسیار کمک کند. فرماندار شهرستان نیمروز بیان کرد : علیرغم تمام هشدارها به شهروندان
ضرورت حفظ جایگاه مهندسین و حقوق شهروندان در ارائه خدمات مهندسی
به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( قزوین )، جلسه ای برای بررسی وضعیت خدمات مهندسی، اختیارات دفاتر نمایندگی و حقوق شهروندان و مهندسان در شهرستان تاکستان با حضور معاون عمرانی استاندار، نماینده مجلس، فرماندار، مدیرکل راه و شهرسازی، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان و مهندسین شهرستان تاکستان در محل فرمانداری برگزار شد. مدیرکل راه و شهرسازی در این جلسه با اشاره به اینکه موضوعات مختلفی
ارایه خدمات کارت مرزنشینی تعطیل شد
به گزارش هزار ماسوله ، مسیول روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاوه به خبرنگار ما گفت: با توجه به گسترش و شیوع کرونا و وضعیت قرمز شهرستان پاوه ارایه خدمات کارت مرز نشینی ممنوع اعلام شد. سعدی اموزگار افزود: از این تاریخ تا اطلاع ثانوی تمامی امورات مربوط به کارت مرزنشینان اعم از تمدید و.... تعطیل می باشد. وی گفت: از شهروندان درخواست می شود از هر گونه مراجعه به فرمانداری و بخشداری ها و دفاتر پیشخوان برای انجام امورات مرتبط به کارت مرزنشینی خودداری نمایند . وی در پایان گفت: این تصمیم به منظور جلوگیری از افزایش اپیدمی کرونا صورت گرفته است. ...
هشت واحد صنفی متخلف کرونایی در بابل پلمب شد
بخش های بابل به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اخطار دریافت کردند که تا 48 ساعت آینده اگر خود را به استانداردهای لازم نرسانند پلمب خواهند شد. وی اضافه کرد : هشدار ما به تمامی صاحبان تالار و فست فود ها آن است که به هیچ عنوان برای سرویس دهی مشتریان را در واحد خود جمع نکنند بلکه خدمات آنها باید از طریق بیرون بر انجام گیرد . فرماندار بابل اظهار داشت: تمامی واحدهای صنفی که به خاطر
برخورد قضایی با بیماران مبتلا به کرونا که قرنطینه را رعایت نکنند
در شهرستان افزود: با وجود بحران کرونا در شهرستان اعمال محدودیت ها و کاهش ساعت فعالیت در بازار اجرا شده، مدارس، باشگاه های ورزشی، اماکن عمومی و... تعطیل شده است. رستمی بیان کرد: آغاز مدارس و مراسم دهه پایانی صفر و نیز شروع فصل برداشت زعفران عواملی شد برای بحران کرونا در این منطقه، از آنجا که با برگزاری مراسم در اماکن عمومی جلوگیری شد اما بسیاری از محافل به صورت خانگی برگزار و تجمع افراد
از کنایه معنادار روحانی به احمدی نژاد تا تکذیب ادعای مرگ یک زندانی به دلیل شکنجه
کنند، می توانند با مراجعه به سامانه 195 به آدرس https://195.cra.ir یا تماس با شماره 195 شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند. وی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی می شود. قره داغی درباره تعداد سیم کارت هایی که اتباع غیر ایرانی می توانند تهیه کنند نیز گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن
80 درصد مردم بدره پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند
یونس آزادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان بدره بازخورد فرهنگ پذیری صحیح مردم در مقابله با بیماری کرونا و نظارت روزانه مسوولان شهرستان بر فعالیت اصناف به منظور رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی است. وی افزود: بدره جزو شهرستان هایی است که فاقد بیمارستان بوده و تنها در مرکز بهداشتی درمانی در حال خدمت رسانی به شهروندان هستیم
99 درصد اصناف سیمرغ در اعمال محدودیت های کرونایی همکاری کردند
ملی مقابله با کرونا ، گروه های شغلی سطح 2 ، 3 و 4 از بیستم آبان ماه از ساعت 18 به بعد حق فعالیت ندارند. فرماندار سیمرغ با بیان اینکه شهرستان در وضعبت نارنجی کرونایی قرار دارد، افزود: برای کنترل و مهار ویروس کرونا مردم همچنان باید از حضور در تجمعات خودداری و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند. حبیب نژاد در پایان با اعلام اینکه بازار هفتگی که هر هفته یک شنبه برگزار می شد تعطیل شده است، گفت : برگزاری هرگونه مراسم به صورت تجمیعی در حال حاضر ممنوع است. انتهای پیام/