چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۰۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایران اکونومیست ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۳:۲۶

امیدمان به واکسن داخلی باشد

دکتر احسان شمسی کوشکی درباره واکسن ضد کرونای ساخت شرکت فایزر که اعلام شده تا 90 درصد ایمنی دارد، گفت: نتایج این واکسن امیدوارکننده است. البته برای کسانی که به آن دسترسی دارند. البته دست اندرکاران تلاش می کنند که اگر واکسن کرونایی در دسترس قرار گیرد، برای کشورمان هم خریداری شود. سازمان بهداشت جهانی هم برای این کار مکانیزمی را ایجاد کرده است. امیدمان به واکسن کرونای داخلی باشد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)