دستگاه سی تی اسکن در شهرستان مینودشت تا دو ماه دیگر راه اندازی می شود
سایر منابع:
سایر خبرها
دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان مینودشت نصب می شود/ مردم نگران نباشند
شود و مردم این شهرستان در این خصوص نگران نباشند. دستگاه سی تی اسکن در شهرستان مینودشت تا دو ماه دیگر راه اندازی می شود معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز پیشتر به خبرنگاران ما گفته بود:اقدامات نصب دستگاه سی .تی .اسکن در بیمارستان شهرستان مینودشت در حال انجام است وتا دو ماه آینده با حضور مسوولان راه اندازی خواهد شد. سراج الدین عارف نیا اظهار کرد: مردم شهرستان
آخرین آمار کرونا در گلستان/ هشدار جدی برای دورهمی های شب یلدا
: شهرستان های گرگان، گنبد، علی آباد، بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، مراوه تپه، کلاله و گمیشان در وضعیت قرمز، رامیان، گالیکش، مینودشت، آزادشهر وکردکوی در وضعیت هشدار هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: در حال حاضر554 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری اند، که از این تعداد، 110 بیمار در بخش مراقبت های ویژه و 57 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند وی بیان
تأکید دکتر سالاری بر بهره برداری از CT اسکن بیمارستان صومعه سرا پیش از دهه فجر
برخی از اقدامات طی یک سال اخیر، اظهار کرد: 6 دستگاه CT اسکن وارد گیلان شده که حداقل ارزش ریالی هرکدام آن ها حدود پنج میلیارد تومان است. وی با اشاره به مزیت راه اندازی CT اسکن در بیمارستان های شهرستانی، افزود: با راه اندازی این دستگاه ها از ارجاع بیماران به مرکز استان و همچنین هدایت به سمت مراکز خصوصی جلوگیری شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با برشمردن سایر اقدامات حوزه
مرکز غربالگری بیماران سرطانی الیگودرز در حال تجهیز است
سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مرکز غربالگری بیماران سرطانی این شهرستان به پایان رسیده، و برخی تجهیزات موردنیاز آن خریداری شده و در حال نصب است. محمد خدابخشی افزود: فضای فیزیکی این مرکز به طور کامل آماده و برخی دستگاه ها خریداری شده است و پیگیری برای تأمین مابقی تجهیزات از طریق دانشگاه علوم پزشکی لرستان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه
شورای اطلاع رسانی حوزه سلامت تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - || با اتفاق نظر و حضور مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی مرتبط با حوزه سلامت مردم نسبت به تشکیل شورای اطلاع رسانی حوزه سلامت اقدام کردند. به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، اداره کل بهزیستی استان، اداره کل انتقال خون استان، جمعیت هلال احمر گلستان، معاونت درمان تأمین
آمار مبتلایان به کرونا در گلستان، رو به کاهش است/ وضعیت همچنان قرمز است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، عبدالرضا فاضل رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از زمان اجرای محدودیت های کرونایی در سطح استان و همکاری صنوف و مردم، روند ابتلا و بستری کووید 19در استان رو به کاهش است که با تداوم این روند، شرایط بهتری را در استان خواهیم داشت. او ادامه داد: استان همچنان در وضعیت قرمز از لحاظ شیوع کرونا، است، شهرستان های گرگان، گنبد، علی
بکارگیری 783 تیم محله محور در گلستان/ ضرورت حمایت از اجرای طرح شهید سلیمانی برای ریشه کنی کرونا
استان بکار گرفته شده اند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: این تیم ها متشکل از کارشناسان بهداشت، نیروهای بسیج و داوطلبین هلال احمر و سفیران سلامت می باشد. وی بیان کرد: با ابلاغ شروع اجرای طرح در استان، جلسات هماهنگی در سطح دستگاه های اجرایی استان برگزار وضمن تشریح روندها و فرایندها، آموزش های لازم به تیم های عملیاتی ارائه شده است. جعفری تاکید کرد
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا 19 آذر 99
قرمز و رامیان، گالیکش، مینودشت، آزادشهر وکردکوی در وضعیت هشدار شیوع این بیماری قرار دارند. رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان، 110 بیمار در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار داشته و 57 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند. فاضل همچنین گفت که در 24 ساعت گذشته 12 بیمار در گلستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود
مدیریت کرونا در شهرستان طارم نیازمند توجه جدی است
/> معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر جداسازی فرد مبتلا به کرونا از خانواده و ایزوله کردن بیمار، خاطرنشان کرد: بحث بیمارستانی و پس بیمارستانی بر عهده دانشگاه علوم پزشکی استان و بحث جداسازی و قرنطینه بر عهده دستگاه های استان و مراقبان بسیجی آموزش دیده و مراقبان سلامت است که به صورت جهادی این کار را انجام خواهند داد.
برودت هوا و خطر افزایش شمار بیماران کرونایی در جهرم
مطمئنی برای کنترل ویروس کرونا یافت نشود باید همچنان به دستورالعمل های بهداشتی پایبند بمانیم. بمانا با اشاره به اینکه با سردتر شدن هوا خطر شیوع و ابتلای این بیماری نیز افزایش می یابد، عنوان کرد: کمترین بی توجهی سبب می شود تا در دی یا بهمن ماه با فاجعه دیگری بسیار عمیق تر از پاییز روبه رو شویم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه محدودیت های کرونایی همچنان ادامه
خرابی تنها سی تی اسکن بیمارستان گناوه
شده است و تلاش خواهیم کرد تا اوایل هفته آینده نصب و راه اندازی شود. وی ضمن تشکر از رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر در رفع مشکلات و تامین نیازهای بیمارستان گناوه بویژه در شرایط شیوع ویروس کرونا افزود: قرار است یک دستگاه سی تی اسکن جدید به این شهرستان اختصاص داده شود. سرپرست شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دستگاه سی تی اسکن به دلیل فشار زیادی که از زمان شیوع ویروس کرونا
تله اسکی قزوین اردیبهشت ماه 1400 راه اندازی می شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین درباره وضعیت پیشرفت طرح ملی گردشگری تله اسکی کامان و زرشک اظهار داشت: پروژه گردشگری و ورزشی تله اسکی منطقه کامان و زرشک شهرستان قزوین اردیبهشت ماه 1400 راه اندازی شده و به بهره برداری می رسد. بنابراین از زمستان سال آینده امکان برگزاری مسابقات ورزشی رشته اسکی در سطح استانی و ملی در پیست اسکی کامان و زرشک وجود
بررسی فعالیت های مرکز 16 ساعته منتخب درمان سرپایی کرونا در قیروکارزین با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ...
مبارزه با کرونا ویروس در این شهرستان تقدیر شد. علی اکبری معاون درمان دانشگاه، مهرداد شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع، عبدالرسول همتی معاون بهداشت، سید روح اله حسینی مدیر روابط عمومی دانشگاه ، مهدی فرجی مدیر حراست و سالار خواجه پور مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدید، رئیس دانشگاه را همراهی می کردند. محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین در مجلس شورای اسلامی، علی محمد کریمی فرماندار قیروکارزین و حجت الاسلام و المسلمین عنایت الله اکبری امام جمعه مردم قیروکارزین، از مسوولان شهرستانی حاضر در این بازدید بودند. ...
بهره برداری از فاز اول شبکه وایرلس دانشگاه مازندران
به گزارش برترین خبر ، بر اساس این گزارش، دکتر یگانگی با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقای زیرساخت فناوری اطلاعات دانشگاه مازندران، طرح جامع تکمیل پوشش شبکه بی سیم و تقویت شبکه داده پردیس دانشگاه در مرداد ماه 1399 با پیش بینی نصب و راه اندازی حدود 100 عدد دستگاه اکسس پوینت(بی سیم) و 30 دستگاه سوییچ شبکه تا پایان سال 1400 تهیه و به تایید هیات رییسه دانشگاه رسید. رییس فناوری اطلاعات و
مهمترین راهکار کنترل کووید-19 را بشناسیم
به گزارش بهداشت نیوز ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه بازدید از شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد افزود ، اجرای طرح "مسجد سنگر سلامت" را یکی ازنمونه های بارز مشارکت همگانی برشمرد و گفت: این طرح با همکاری بسیج در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در حال اجراست. وی با بیان اینکه طرح مسجد سنگر سلامت، با محوریت مساجد و پایگاه های بسیج محلات و با مشارکت ائمه جماعات و معتمدین محل در
پنج هزار نفر از کادر بهداشت و درمان آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا شدند
ویژه بوده و 133 نفر از آن ها وابسته به دستگاه تهویه مکانیکی هستند. رجایی با بیان اینکه آمار بستری روزانه در آبان ماه به بیش از 300 نفر افزایش یافته بود، گفت: در آذر ماه به طور متوسط به 150 تا 170 نفر رسیده است و انتظار می رود آثار محدودیت های اعمال شده در نیمه آذر ماه را طی هفته پایانی آذر ماه و نیمه اول دی ماه ببینیم. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه هیچ
آخرین توضیحات کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد؛ مژده، نارنجی یا زرد می شویم
کبنا ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: موفقیت استان در کنترل کرونا مثمرثمر واقع و باعث شد تا هفته آینده هیچ شهرستان قرمزی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد نخواهیم داشت. به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی شبکه بهداش و درمان کهگیلویه و بویراحمد، محمدمهدی بانشی در نشست وب کنفرانس با مدیران شبکه های بهداشت هشت شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش مدیران شبکه های بهداشت
بازدید معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پروژه های درمانی استان گلستان
بازدید معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از پروژه های درمانی استان گلستان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با هدف بررسی پروژه های عمرانی، از مراکز درمانی استان گلستان بازدید کرد . به گزارش کوتاه انلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر عباس منوچهری معاون درمان سازمان تامین اجتماعی به همراه مهندس رجبی مدیر کل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی و شیرمردی مشاور
کرونا در 24 ساعت گذشته جان 10 گلستانی را گرفت/ بستری 560 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، عبدالرضا فاضل عصر امروز (دوشنبه 17 آذر) در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت استان گلستان اظهار کرد: 9 شهرستان بندرگز، بندرترکمن، آق قلا، علی آبادکتول، گنبدکاووس، کلاله، گمیشان، گرگان و مراوه تپه در وضعیت بحرانی و قرمز قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: همچنین شهرستان های کردکوی، رامیان، آزادشهر، گالیکش و مینودشت در
از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون 1500میلیارد ریال برای تامین تجهیزات پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هزینه ...
های استخدامی هستند. وی تاکید کرد: به ازای هر ماه خدمت دو امتیاز برای این نیروها در نظر گرفته می شود. وی عنوان کرد: با توجه به راه اندازی و بهره برداری از مراکز درمانی و توسعه یافتن مراکز جدید در استان مجوز 131 نیرو به صورت پیمانی از وزارت بهداشت اخذ شده است و این امتیازات در آزمون مذکور لحاظ خواهد شد. معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: متقاضیان رشته های بهداشتی و درمانی استان از طریق سازمان سنجش کشور در آزمون استخدامی نیروهای حوزه درمان استان شرکت خواهند کرد. علوم پزشکی استان ...
نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان
ت: آماده سازی محل نصب این دستگاه از چند روز قبل اغاز شد. ** استاندار گلستان در پیامی به مناسبت روز دانشجو نوشت: دانشگاه در سال های گذشته مهمترین نیازهای کشور را تأمین کرده و تحریم های پیشین منجر به خوداتکایی مردم و دانشگاه شد. در پیام هادی حق شناس آمده است: به خاطر خدمات دانشگاه و از جان گذشتگی دانشمندان سرافرازی چون شهیدان فخری زاده و احمدی روشن که در همین دانشگاه ه
اعلام 3 بیمارستان برتر دانشگاهی و غیردانشگاهی در دوره نظارت جامع/ مشکل اکسیژن حل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد حسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مراسم چهارمین دوره نظارت جامع، اظهار کرد: امیدواریم در این چند ماه باقی مانده از سال جاری، بتوانیم هم شهرستان ها و هم تبریز را به دستگاه سی تی اسکن تجهیز کنیم. وی با بیان اینکه امیدواریم تا پایان سال، چهار دستگاه سی تی اسکن، خریداری کنیم، گفت: البته در بیمارستان طالقانی و مرند، دستگاه سی تی اسکن داری
ضرورت تسریع در نصب دستگاه اکسیژن ساز در پلدختر
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سفیرافلاک، سیدحمیدرضا کاظمی ظهر امروز در جلسه قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی که در شهرستان پلدختر برگزار شد با قدردانی از زحمات یک ساله کادر درمان برای مقابله با کرونا، اظهار داشت: با توجه به پیگیری هایی که به جهت حضور معاون وزیر بهداشت در شهرستان صورت گرفته است امیدواریم باوجود محرومیت این منطقه، خیرات و برکاتی را به همراه داشته باشد. وی
مدیر شبکه بهداشت و درمان کلاله معرفی شد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما ، دکتر عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، طی حکمی دکتر پرویز گلزاری را به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله منصوب کرد. در متن حکم آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده تان در بخش های مختلف ارائه خدمات در حوزه سلامت بدینوسیله به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله منصوب می شوید.
اختصاص سه دستگاه اکسیژن ساز از سوی بنیاد مستضعفان به ایلام
به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با اعتبار 37 میلیارد ریال نیز در بیمارستان های امام خمینی (ره) و مصطفی شهر ایلام نصب شده اند. او یادآور شد: همچنین یک دستگاه اکسیژن ساز دیگر از سوی وزارت بهداشت و درمان با اعتبار 20 میلیارد ریال به بیمارستان طالقانی شهر ایلام اختصاص یافته و در حال نصب است.
جذب پزشک متخصص در درمانگاه تامین اجتماعی قائن ضروری است
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل سبحانی اظهار کرد: در سال جاری برخی از مشکلات درمانگاه تأمین اجتماعی قاین مرتفع شده است. وی از کمبود پزشک متخصص در این درمانگاه خبر داد و گفت: با توجه به محرومیت منطقه و عدم رغبت پزشکان متخصص برای کار در شهرستان قاین نیاز به مساعدت جدی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و خصوصا شبکه بهداشت و درمان شهرستان قاین در بکارگیری پزشکان متخصص
اجرای طرح تریاژ در تمامی درمانگاه های البرز
به گزارش شهروندالبرز ، دکتر ساره محمدی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، دراین نشست گفت : با اجرای طرح تریاژ از افزایش بار مراجعات، بدحال شدن بیماران و افزایش میزان مرگ و میر پیشگیری می شود. وی با بیان اینکه تمام درمانگاه های عمومی، خصوصی و نیمه دولتی سراسر استان وارد این طرح می شوند و تمام پزشکان عمومی تحت آموزش قرار می گیرند، تصریح کرد: در کنار آنها یک یا دو متخصص عفونی برای هر چند درمانگاه به صورت خوشه بندی تقسیم کردیم و فوکال
همکاری همه جانبه سپاه و بسیج گیلان در طرح شهید سلیمانی دلگرم کننده است
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت ، ارسلان سالاری صبح امروز در نشست مدیریت و مبارزه با بیماری ویروس کرونا اظهار داشت: مزین شدن طرح غربالگری به نام شهید سلیمانی موجب همدلی و هم افزایی همه نیروها در استان گیلان شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به همکاری نیروهای سپاه و بسیج در روزهای نخست ویروس کرونا و تا به امروز با کادر درمان گفت: ه مکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی و خدماتی