پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۵:۵۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
اسب بخار ۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۴:۲۹

فضا برای خودروسازان رقابتی تر خواهد شد

وزیر صنعت، معدن و تجارت، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را خودرویی خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: در شرایط فعلی، شاهین به عنوان یک خودرو با طراحی داخلی، محصولی خوب و مناسب برای بازار ایران است. به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از سایپانیوز، علیرضا رزم حسینی همزمان با بازدید از گروه خودروسازی سایپا با اشاره به افزایش نرخ ارز در سال های اخیر گفت: این افزایش موجب شد که صنعت خودرو کشور دچار بحران شود اما در شرایط فعلی که شاهد ثبات نرخ ارز هستیم، احتمال اینکه وضعیت سایپا بهتر شود، وجود دارد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)