کاهش آمار مبتلایان به کرونا در ایلام
سایر منابع:
سایر خبرها
مجوز برگزاری هیچ مراسمی در کرمانشاه صادر نشده است
مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده است و امروز مجموع جان باختگان بر اثر ابتلا به این ویروس بدون تغییر باقی ماند. مهدی محمدی از بستری شدن 51 نفر در شبانه روز گذشته با علایم ویروس کرونا خبر داد و افزود: هم اکنون 171 بیمار کووید 19 در بیمارستان های استان کرمانشاه بستری هستند. وی اضافه کرد: در
خطر افزایش دوباره آمار کرونا با حضور مردم در تجمعات
شیوه نامه های بهداشتی را ادامه داده و از حضور در تجمعات خودداری کنند. وی با بررسی وضعیت اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان، از کاهش مراجعه مبتلایان به مراکز منتخب درمان سرپایی کرونا خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با اجرای دقیق این طرح ملی، شاهد کاهش آمار مبتلایان و جانباختگان ناشی از کرونا در سطح کشور باشیم. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز
بستری 94 بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در گیلان
سرویس : گیلان - زمان : شناسه خبر : 1011941 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مسعود نوروزی امروز(دوشنبه، 15 دی ) در جمع خبرنگاران با اشاره به روند ابتلا به کرونا ویروس در گیلان اظهار کرد: فعلا روند ابتلا ثابت مانده اما عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت را بحرانی خواهد کرد. معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان بابیان اینکه در 24 ساعت گذشته 94 بیمار کرونایی
خطر اوج گرفتن کرونا در فارس
و حساسیت شان نسبت به امکان ابتلا به کووید 19 کاهش یابد، امکان دارد در بهمن ماه شاهد موج شدیدتری از ابتلا باشیم. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از عموم شهروندان درخواست می کنیم که همچنان رعایت شیوه نامه های بهداشتی، خصوصا حفظ فاصله فیزیکی، شرکت نکردن در تجمعات، امتناع از برگزاری یا شرکت در جلسات دورهمی و میهمانی خانوادگی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و هنگام تردد خارج از
هزار و 272 نفر در گرداب سهمگین کرونا
مازندران گفت: 12 نفر 24 ساعت گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. بیشتر بخوانید: ممنوعیت ورود و خروج خودرو ها از شهر های قرمز مازندران جلالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل شناسایی 28 بیمار کرونایی جدید رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 28 بیمار کرونایی جدید 24 ساعت گذشته در
اصلاح شیوه زندگی برای داشتن کلیه های سالم
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، گفت: پژوهش های علمی نشان می دهد که امروزه از هر 9 فرد به ظاهر سالم، یک نفر برخی از نشانه های ابتلا به بیماری های مزمن کلیوی (CKD) را داراست. او، بیان کرد: در حال حاضر، نزدیک به 850 میلیون نفر در سراسر جهان به بیماری های کلیوی مبتلا هستند و بر اساس پیش
14 دی و آخرین آمار ابتلا به کرونا در استان قزوین
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رحمانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: در 24 ساعت گذشته 35 بیمار رونایی در بیمارستان های استان بستری شدند و 4 نفر هم بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کردند. به گفته او، در حال حاضر 222 نفر با علایم کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که 17 نفر از آن ها بدحال هستند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین اضافه کرد: 42 بیمار هم از مراکز درمانی ترخیص شدند. رحمانی گفت: از ابتدای شیوع کرونا هزار و 229 نفر در استان بر اثر این بیماری فوت کرده اند. انتهای پیام/ ...
کرونا جان 4 بیمار دیگر را در فارس گرفت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، عبدالرسول همتی با حضور در استودیو سلامت فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از 556 هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و دارای علامت تهیه شده که با بررسی نمونه های انجام شده، 162 هزار و 445 مورد مثبت قطعی در استان شناسایی شده است. معاون بهداشت گفت: متاسفانه چهار هم استانی در روز گذشته، به دلیل ابتلا به
جان باختن 9 نفر در گلستان در شبانه روز گذشته بر اثر کرونا / شرایط بسیار شکننده است
به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر 449 بیمار مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی استان بستری هستند. عبدالرضا فاضل افزود: از این تعداد 93 بیمار در آی. سی. یو نگهداری می شوند که حال 36 نفر آنها مساعد نیست. وی اضافه کرد: هر چند روند ابتلا در استان کاهشی شده ولی شرایط بسیار شکننده است و هم استانی ها باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.
جست وجوی کرونای انگلیسی در سنندج
وزارت بهداشت پیگیر است تا راننده و سایر افرادی که با این پزشک در ارتباط بودند را پیدا کند. روز گذشته اما با تأیید بستری شدن این پزشک در بیمارستان از سوی آرزو فلاحی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، موضوع جدی تر شد. این در حالی است که پیش از این علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که در کشورهای همسایه شرقی ویروس کرونای انگلیسی پیدا شده است و چه بسا که
آغاز طرح بسیج ملی" تغذیه سالم " در گیلان
سرویس : گیلان - زمان : شناسه خبر : 1011913 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آبتین حیدرزاده امروز (دوشنبه، 15 دی ) در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش بیماری و بی توجهی به رژیم غذایی اظهار کرد: توجه به تغذیه سالم هزینه های انواع بیماری ها را در جامعه کاهش می دهد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طرح بسیج ملی تغذیه سالم با هدف ارتقای سواد تغذیه ای
کرمانشاه یک روز دیگر بدون فوتی کرونا را سپری کرد
درمانی استان کرمانشاه در آبان ماه به هزار و 260 نفر رسید و در 24 آبان 24 فوتی داشتیم که بیشترین آمار در یک روز از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بوده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: خوشبختانه در هفته های اخیر سیر بیماری کووید 19 در استان نزولی بوده و تعداد مبتلایان و موارد مرگ و میر در اثر ابتلای قطعی به کرونا کاهش یافته است. دکتر محمودرضا مرادی روز یکشنبه در نشست
معاون پرستاری وزارت بهداشت: چاقی، پرفشاری خون و وجود بیماری های مزمن خطر ابتلا به کرونا را افزایش می ...
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: اصلاح سبک زندگی می تواند مانع بسیاری از بیماری های غیر واگیر و مرگ و میرهای زودرس شود و حتی ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش دهد و برای اصلاح آن در جامعه، می توان از پرستاران در حوزه آموزش به مردم بهره گرفت. به گزارش سپید به نقل از وبدا، مریم حضرتی در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح اندیشگاه در این دانشگاه
اسامی شهرستان های و استان ها در وضعیت قرمز کرونایی
رئیسی افزود: آخرین آمارها نشان می دهد که علاوه بر این 4 شهر که وضعیت قرمز دارند، 43 شهر در وضعیت نارنجی و 401 شهر در وضعیت زرد قرار دارند. در این راستا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی امروز با اشاره به فوت هفت نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان گفت: در این مدت 184 نفر به کرونا مبتلا شدند که حدود یک سوم این تعداد در مراکز درمانی استان بستری
ثبت یک فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهدی محمدی گفت: در شبانه روز گذشته هفت مورد مثبت بستری مبتلا به کرونا و 30 مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی شدند. او افزود: هم اکنون 176 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند. رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد: تعداد موارد فوت
اسامی استان ها و شهرستان های در وضعیت قرمز / یکشنبه 14 دی 99
/> در این راستا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی امروز با اشاره به فوت هفت نفر طی 24 ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در استان گفت: در این مدت 184 نفر به کرونا مبتلا شدند که حدود یک سوم این تعداد در مراکز درمانی استان بستری شدند. وضعیت پایدار و نزولی ابتلا، بستری و جانباختگان کرونا با تغییرات جزیی همچنان در استان اردبیل ادامه داشته و در 24 ساعته گذشته چهار نفر
چاقی، پرفشاری خون و بیماریهای مزمن، خطر ابتلا به کرونا را افزایش می دهد
به گزارش جهانی خبر از ایسنا، دکتر مریم حضرتی در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح اندیشگاه در این دانشگاه، کار بسیار ارزشمندی است که با حضور و بهره گیری از اندیشمندان صاحب نظر در این جلسات، می تواند طرح شهید سلیمانی را پایدار کند. معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه استان یزد در بیماری دیابت، مصرف فست فود و کم تحرکی افزود: اصلاح
عادی انگاری در خصوص شیوع کرونا مضر و خطرناک است
. او گفت: تردد خودرو ها از ساعت 21 شب تا 4 صبح همچنان در همه شهر های استان ممنوع است و گروه های شغلی سطح 4 نیز مجاز به فعالیت نیستند. استاندار هرمزگان از برگزاری برخی تجمعات غیر ضرور در هفته گذشته انتقاد کرد و گفت: برگزاری هر تجمعی بدون نظارت و مجوز وزارت بهداشت ممنوع است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می شوند. همتی ضمن هشدار به فرمانداران و مسئولان دانشگاه علوم
ثبت 3900 مرگ در اثر کرونا در استان اصفهان
/> به گزارش ایسنا، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به افزایش حدود 40 درصدی تردد در سطح شهر، اظهار کرد: باوجود تعطیلی مدارس و انجام دورکاری در ادارات همچنان بنا بر اعلام پلیس راهور استان شاهد افزایش تردد در سطح شهر هستیم و این موضوع نگران کننده است. حیدری افزود: امسال به دلیل کاهش بیشتر دمای هوا با پدیده وارونگی هوا بیشتر مواجه هستیم و با وجود شیوع ویروس کرونا نگرانی از
ثبت 3900 فوت قطعی بر اثر کرونا/ افزایش 40 درصدی ترددها در تعطیلات آلودگی هوا
به گزارش خبرنگار ایمنا ، کمال حیدری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صبح امروز (شنبه) در نشست خبری مرکز بهداشت استان اصفهان، در خصوص آخرین وضعیت کرونا و آلودگی هوا، اظهار کرد: در هفته اول دی ماه مبتلایان به کرونا به یک سوم کاهش یافته و بسیار مهم است که روند نزولی بستری و فوتی کرونا حفظ شود. وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون حدود سه هزار و 900 بیمار قطعی مبتلا به
مازندران و پیک سوم کرونا
علوم پزشکی مازندران همواره شیب روند صعودی را ملایم عنوان و تأکید می کردند که مازندران هنوز پیک سوم را تجربه نکرده است. اما صبح دیروز معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود مازندران به پیک سوم و وضعیت قرمز 4شهر این استان خبر داد و گفت: مازندران به نوعی وارد پیک سوم بیماری شده است؛ 4شهر قرمز کشور یعنی سوادکوه شمالی، ساری، آمل و رامسر در این استان قرار دارند. وی تأکید کرد
4 فوتی و شناسایی 39مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی
سرویس : مرکزی - زمان : شناسه خبر : 1011034 به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید محمد جمالیان در نشست ستاد مقابله با کرونا در استان با تاکید بر اینکه همدلی و همراهی بیشتر با کادر بهداشت و درمان سبب ریشه کنی این ویروس می شود، گفت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس 39مورد جدید ابتلا در 48ساعت گذشته شناسایی شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی
اُفت و خیزهای آمار کرونا در فارس
663 مورد، مهر 655 مورد، بوانات 567 مورد، بیضا 540 مورد، بختگان 521 مورد و سرچهان 414 مورد بوده است. وی یادآور شد: دیگر موارد ابتلا در فارس، مربوط به سایر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان بوده است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با بیان اینکه آمار مبتلایان به تدریج در حال افزایش است، اعلام کرد: بیماری کووید 19 در جامعه در حال چرخش است، بنابراین لازم است با دقت نظر نسبت به سلامتی خود، خانواده و همنوعان، شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنیم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
تاکید استاندار هرمزگان بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی
گر بخش بهداشت و درمان استان باشند. وی گفت: پارسال در اثر بیماری آنفولانزا 18 نفر جان خود را از دست دادند، اما در سال جاری با توجه به استفاده از ماسک و رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم، با کاهش شدید ابتلا به این بیماری روبرو بوده ایم و تنها 9 مورد مثبت آنفولانزا در استان گزارش شده که خوشبختانه هیچ یک از افراد مبتلا فوت نکرده اند. استاندار هرمزگان با اشاره به افزایش تعداد موارد بستری کرونا در هفته گذشته، گفت: محدودیت تردد شبانه همچنان پابرجاست و محدودیت های گروه شغلی سطح چهار در استان اعمال می شود. ...
شناسایی 60 هزار و 822 بیمار کرونایی در استان لرستان
سرویس : لرستان - زمان : شناسه خبر : 1010883 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مریم کوشکی ، امروز(12دی ماه) با اعلام این خبر اظهار داشت: تا پایان پایان روز 11دی ماه در مجموع 159هزار و 623 نمونه به آزمایشگاه ها ارسال شده است . دبیر ستاد مبارزه با کرونا دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه جواب 159 هزارو 850 نمو نه از سوی آزمایشگاه ها داده شده است، افزود: 99هزار و
بیش از 82 هزار بیمار کرونا در شیراز شناسایی شدند
به گزارش پیام خبر ، عبدالرسول همتی با حضور در استودیو سلامت و اعلام آمار کرونا گفت: در استان فارس از ابتدای شیوع کروناویروس تا کنون، بیش از 554 هزار نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، 162 هزار و 74 مورد مثبت قطعی شناسایی شده است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز ادامه داد: هم اکنون 587 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت
کرونا همچنان در کمین است/ رعایت شیوه نامه های بهداشتی ادامه یابد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در حال حاضر 156 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد بستری هستند که از این تعداد 60 بیمار، در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند. او از مردم خواست همچنان دستورالعمل های بهداشتی سرلوحه برنامه زندگیشان قرار دهند. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهی
3900 مرگ قطعی ناشی از کرونا در اصفهان
ابتلا به کرونا بوده است. رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با تاکید بر لزوم نصب سامانه ماسک در همه ادارات استان اصفهان اضافه کرد: تاکنون دو هزار و 300 نفر و مرکز برای نصب این سامانه اقدام کرده اند. وی ادامه داد: با نصب این سامانه از ورود بیماران مبتلا به کرونا به ادارات و مراکز جمعیتی ممانعت خواهد شد چرا که در این سامانه اطلاعات کلی از این افراد در دسترس است. حیدری با اشاره به غربالگری حدود 850 هزار خانوار اصفهانی در قالب طرح حافظان سلامت محلات گفت: در این طرح 60 هزار بسته معیشتی نیز برای نیازمندان تهیه و توزیع شد. 48 کد خبر 1472234 ...