پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۷:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ - ۰۹:۳۶

22 شهروند گنابادی با گاز مونوکسیدکربن اخیرا مسموم شده اند

گناباد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد به افزایش آمار مسمومیت ناشی از گاز مونوکسید کربن در این شهرستان طی فصل زمستان اشاره و بیان کرد: ظرف 20 روز اخیر 22 نفر از شهروندان گنابادی به همین علت مسموم شده اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)