سایر منابع:
سایر خبرها
خانواده چهار نفره در زنجان از تهدید قاتل خاموش نجات یافتند
انتقال دادند که خوشبختانه به زندگی بازگشتند. مسوؤل روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، گفت: این خانواده چهار نفره شامل مرد 33 ساله، زن 27 ساله، پسر پنج ساله و دختر 2 ساله بودند به علت خارج شدن لوله بخاری از محل دودکش و انتشار گاز مونوکسیدکربن در محیط اتاق، دچار مسمومیت شده بودند. مرادی، افزود: گاز
مسمومیت چهار نفر با گاز مونوکسیدکربن در ویلاشهر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان با بیان اینکه این چهار نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن و انتشار آن از لوله بخاری مسموم شدند گفت: نیرو های امداد و فوریت های اورژانس پزشکی به محل اعزام و عملیات احیا بر روی آنان انجام شد. غفور راستین با بیان اینکه هر چهار مصدوم حادثه برای انجام درمان به بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شدند به شهروندان توصیه کرد برای استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد، از مکش کامل و مناسب لوله بخاری و آبگرمکن و باز بودن مسیر دودکش برای جلوگیری از وقوع گازگرفتگی اطمینان حاصل کنند. ...
فوت 2 نفر در استان قزوین به دنبال مسمومیت با گاز co
سهیل سلطانی با اشاره به فوت 2 نفر بر اثر مسمومیت با گاز co، تصریح کرد: ساعت 14:00 امروز ظهر (24 دی) در پی تماس با مرکز کنترل و هدایت عملیات اورژانس 115 قزوین مبنی بر مسمومیت با گاز co در شهر آوج روستای نقاش، تعداد یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از آوج به محل حادثه اعزام شد. وی افزود: پس از بررسی محل حادثه توسط تکنسین های اورژانس، تعداد 2 نفر از یک خانواده 2 نفره که دچار مسمومیت با گاز
حوادث اصفهان یک کشته و 31 مصدوم داشت
رانندگی پنج سرنشین خودرو بین سنین 20 تا 30 سال مصدوم و به وسیله 2 دستگاه آمبولانس از اورژانس پیش بیمارستانی و هلال احمر به بیمارستان امیرالمومنین (ع) شهرضا منتقل شدند. فوریت های پزشکی شهرستان شهرضا دارای 6 پایگاه، یک اتاق فرمان مشترک با شهرستان دهاقان و 28 تن کادر امدادی است. شهرضا با جمعیت بالغ بر 170 هزار نفر در 80 کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد. مدیر حوادث و
یک کشته و دو مصدوم در پی واژگونی خودرو پژو پارس
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در یاسوج خبر داد. جهانبخش وحدت نژاد گفت: امروز صبح راس ساعت 7 و 10 دقیقه امرو چهارشنبه 24 دی ماه طی تماس مردمی با اورژانس 115 یاسوج مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در نزدیکی زندان مرکزی یاسوج بلافاصله دو
یک کشته و دو مصدوم در پی واژگونی خودرو پژو پارس
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جهانبخش وحدت نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: امروز صبح راس ساعت 7 و 10 دقیقه امرو چهارشنبه 24 دی ماه طی تماس مردمی با اورژانس 115 یاسوج مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در نزدیکی زندان مرکزی یاسوج بلافاصله دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به محل حادثه اعزام شد. وی با بیان اینکه با توجه به شدت سانحه، متاسفانه یک نفر از سرنشینان خودرو پارس در دم جان باخت،اظهارکرد: دو نفر مصدوم دیگر این حادثه رانندگی بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه به مرکز درمانی شهر یاسوج انتقال داده شدند. ...
دو نفر در بستان آباد بر اثر گازگرفتگی جان باختند
به گزارش عصرتبریز، وحید شادی نیا، اظهار کرد: ساعت 6:40 صبح چهارشنبه، با دریافت گزارش گازگرفتگی دو نفر در روستای قره بابای شهرستان بستان آباد، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. وی اضافه کرد: روشن کردن اجاق گاز برای گرم کردن آب در فضای بسته، علت فوت زن60 ساله و مرد 80 ساله، اعلام شده است. وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سوزش چشم، تنگی نفس، خشونت صدا، کاهش سطح هوشیاری از نشانه های مسمومیت با گاز مونوکسید کربن است که در نهایت به اغما و مرگ می انجامد.
11 نفر مشکوک به کرونا در اورژانس قم پذیرش شده اند/ 2 نفر فوتی
11 نفر مشکوک به کرونا در اورژانس قم پذیرش شده اند/ 2 نفر فوتی به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر با اشاره به پذیرش 11 نفر در 24 ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: 7 نفر از این افراد در بخش های درمانی بیمارستان های قم بستری شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 13 نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده اند
قاتل نامرئی جان زن و شوهر مسن را گرفت
به گزارش رکنا،سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: قاتل نامرئی زن و شوهر پیر بستان آبادی را به کام مرگ کشاند. وحید شادی نیا اظهار کرد: با دریافت گزارش گازگرفتگی 2 نفر در روستای قره بابای شهرستان بستان آباد، نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند. روشن کردن اجاق گاز برای گرم کردن آب در فضای بسته علت فوت زن 60 ساله و مرد 80 ساله اعلام شده است . حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:
در تصادف 3 خودرو مگان، ام وی ام و شاسی در اتوبان کاشان - نطنر 8 نفر مصدوم شدند
به گزارش پورتال خبری کاشان دکتر حسین ریاحی رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در تصادف چهارشنبه 24 دی ماه در اتوبان کاشان بین سه خودرو مگان، ام وی ام و شاسی به سمت نطنز حوالی عوارضی قمصر 8 نفر مصدوم شدند. وی افزود: در این تصادف که یک نفر جراحت سطحی داشت در صحنه تصادف درمان سرو پایی شد و 7 نفر دیگر به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند که حال تعدادی از مجروحین اعزامی مساعد گزارش شده است. رئیس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: علت این حادثه از سوی عوامل انتظامی در دست بررسی است. ...
مراقب قاتل نامریی باشیم
وسایل گازسوز و نیز دودکش بخاری ها اهتمام جدی شود. آمارهای پزشکی قانونی و دیگر ارگان های امدادی حکایت از افزایش میزان قربانیان مسمومیت ناشی از گاز مونوکسیدکربن در سطح کشور و استان اردبیل دارد. مجتبی خالدی ، سخنگوی سازمان اورژانس کشور چند روز پیش در گزارشی علام کرد که از ابتدای مهر سال جاری سه هزار و 708 نفر در کشور دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند که از این تعداد 185 نفر
برخورد دو دستگاه کامیونت در محور اهر- مشگین شهر و مجروح شدن 3 نفر
به گزارش خبرنگار مهر ، فرزاد رحمانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به امدادرسانی سریع اورژانس به حادثه دیدگان حادثه رانندگی محور اهر افزود: صبح امروز براثربرخورد دو دستگاه کامیونت در محور اهر به مشگین شهر سه نفر دچار مصدومیت شدند و کارشناسان اعزامی اورژانس اهر پس از حضور در محل و انجام اقدامات درمانی لازم مصدومین را به بیمارستان باقرالعلوم اهر انتقال دادند. وی در خصوص اعزام بالگرد
گاز جان یک نفر را در گناوه گرفت
به گزارش بولتن نیوز، رضا شفیعی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش مردمی به پایگاه اورژانس 115 واقع در روستای شول، بلافاصله ماموران به محل حادثه اعزام شدند و دو نفر را در محوطه پیرامون چادر محل استراحت مشاهده کردند که یکی از آنان فوت و نفر دیگر با حال نامساعد زنده بود. رئیس اورژانس و فوریت های پزشکی گناوه افزود: با بررسی انجام شده، این حادثه دوشنبه شب و در محل چادر
به یاد ملینای 8 ساله که بهار حیاتش قربانی زمستان شد
از اصحاب رسانه فارس رقم خورد و حالا هر روز کودکان و خانواده های بیشتری به آن می پیوندند تا امیدها برای آمدن روزی که قاتل خاموش دیگر عرصه ای برای تاختن بر نفس های عزیزانمان نداشته باشد، به واقعیتی دست یافتنی تبدیل شود. دعوت به شرکت در مسابقه پویش پیشگیری از مرگ خاموش مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز با اشاره به اجرای پویش پیشگیری از مرگ خاموش
نجات جان یک خانواده از مرگ حتمی با گاز مونوکسیدکربن
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محمد صابری رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: صبحگاه سه شنبه 23 دی ماه، یک خانواده چهار نفره در شهر راور به دلیل استفاده از لوله های غیراستاندارد (آکاردئونی) در وسیله گرمایشی منزل خود، دچار مسمومیت شدید با گاز مونوکسیدکربن شدند. او افزود: 2 نفر از افراد مسموم شده در محل حادثه درمان
12 نفر در تبریز دچار گازگرفتگی شدند
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،شادی نیا سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:در 24 ساعت گذشته 12 نفر در محلات مختلف تبریز دچار گازگرفتگی شدند. او گفت: در حادثه دیگر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن متصاعد شده از گاز پیک نیک داخل خودرو در فاز یک شهر جدید سهند منجر به فوت مرد 35 ساله شد. او با اشاره به علائم گازگرفتگی گفت: سوزش چشم، تنگی نفس، کاهش سطح
گازگرفتگی خانواده سه نفره فریدونشهری
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مسوول مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بامداد امروز اعضای سه نفره خانواده ای شامل مردی 25 ساله، زن 22 ساله و کودک چهار ساله در اثر نشت گاز از لوله بخاری دچار گازگرفتگی شدند. غفور راستین افزود: با حضور به موقع ماموران اورژانس به افراد حادثه دیده امدادرسانی شد و برای مداوا به بیمارستان رسول اکرم فریدونشهر منتقل شدند.
مرگ 12 شهروند تبریزی بر اثر مسمومیت
مسمومیت با گاز مونوکسید کربن بیان کرد که سرانجام به اغما و مرگ مسموم می انجامد. وی گفت : برای حصول اطمینان از استاندارد بودن نصب بخاری های گازسوز خانگی باید دید آیا بخاری با شعله آبی می سوزد یا نه و اگر شعله آبی باشد نشانه استاندارد و بی خطر بودن است . وی گرم بودن لوله بحاری گازی را از دیگر نشانه های استانداردبودن نصب بجاری گازی عنوان کرد. همه ساله در فصل سرما شماری از شهروندان در این استان به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در وسایل گرمایشی بر اثر مسمومیت دچار مرگ خاموش می شوند. 586 ...
مسمومیت 4 نفر بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، هومن رفیعی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسمومیت چهار نفر در شهرستان کرمانشاه اظهار کرد: این حادثه ساعت 2:30 بامداد امروز در محله زیباشهر کرمانشاه رخ داده است. وی افزود: این حادثه به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در منزل این افراد روی داده است که تیم اورژانس به سرعت به محل اعزام شده اند. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و
6 مصدوم در سانحه تصادف محور اهواز -ویس
-ویس اعزام شدند. مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در این حادثه 6 نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان نفت اعزام شدند. بیشتر بخوانید : تصادف مرگبار در محور دهدز -لردگان +عکس همچنین در حوادث رانندگی امروز در خوزستان 6 نفر جان باخته و 6 نفر مصدوم شدند.
فردا نگوییم ای کاش!
جایگاه چهارم قرار گرفته است. همچنین مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان فارس گزارش داده از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه 317 نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شده اند که از این تعداد 6 نفر در همان محل حادثه جان باخته اند؛ 172 نفر سرپایی درمان و بقیه به بیمارستان منتقل شدند. 172 مسمومیت با گاز چرا و چگونه؟ به سراغ محمد جواد مرادیان مدیر مرکز حوادث و فوریت
بخاری قاتل دو زن 17 و 35 ساله در زنجان شد
به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون اورژانس استان زنجان گفت: دو خانم 17 و 35 ساله قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه بر اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن، جان باختند. ابراهیم خسروشاهی در رابطه با حادثه مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان، اظهار کرد: شامگاه دیروز (21 دی ماه) در ساعت 22 و 5 دقیقه دو خانم 17 و 35 ساله در شهر زنجان به دلیل نشت گاز از بخاری مسموم شدند. وی با
مرگ خاموش 2 زن در زنجان
جواد مرادی ، در گفت و گو با ایرنا افزود: یکشنبه شب حوالی ساعت 22 موضوع گازگرفتگی به اورژانس زنجان اطلاع داده شد و بلافاصله یک دستگاه آمبولانس از پایگاه شهید بهشتی شهر زنجان به منظور نجات حادثه دیدگان به محل اعزام شد. وی با بیان اینکه متاسفانه قبل از رسیدن عوامل اورژانس به محل حادثه، این دو زن زنجانی جان خود را از دست داده بودند، اظهار داشت: علت این حادثه به احتمال زیاد نشت گاز از بخاری بود که نیاز به بررسی کارشناسان مربوطه دارد.
اعزام 283 نفر بر اثر آلودگی هوا به مراکز درمانی اراک/ 144 نفر از بیماران علایم تنفسی داشتند
، سبزیجات و میوه را در رژیم غذایی خود قرار دهند، ادامه داد: گروه های حساس و افراد دارای سابقه و بیماری زمینه ای مانند آسم از تردد غیرضرور خودداری کنند و افراد آسیب پذیر مانند کودکان، زنان باردار و سالمندان نیز در زمان اوج آلودگی هوا در منزل بمانند. رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: مردم در صورت مواجهه با موارد اورژانسی قلبی و تنفسی شامل
تصادف مرگبار در شهرستان رامهرمز
اعزام و مشغول امدادرسانی شدند. مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد. بیشتر بخوانید : 6 مصدوم در سانحه تصادف محور اهواز -ویس اصل شرهانی گفت: همچنین در این حادثه 2 نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان های امیرالمومنین و گلستان اهواز اعزام شدند.
حوادث انفجار و گازگرفتگی در یک شب، 8 شهروند مشهدی را راهی بیمارستان کرد
مهدی قرآنی | شهرارانیوز؛ روز شنبه 2 منطقه از شهر مشهد شاهد حوادثی مرگ بار و خونین بود که در یکی از این موارد خانواده ای عزادار پدرشان شدند و در مورد دیگر اعضای یک خانواده از مرگ نجات یافتند و راهی بیمارستان شدند. عصر بیستم دی اعلام یک مورد حادثه به مرکز فوریت های 125، بلافاصله تیم های امداد و نجات و اطفای حریق سازمان آتش نشانی را راهی خیابان شهید دکتر بهشتی کرد. بررسی های اولیه مأموران
به پویش پیشگیری از مرگ خاموش بپیوندید
(امداد گاز) تماس بگیرند، اظهار امیدواری کرد: مشترکین با رعایت نکات ایمنی، استفاده صحیح از نعمت الهی گاز طبیعی، سالی بدون حادثه را در کنار خانواده سپری کنند. پویش پیشگیری از مرگ خاموش با همکاری شرکت گاز استان فارس، سازمان علوم پزشکی و خدمات درمانی دانشگاه شیراز، سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز ، سازمان اورژانس فارس و سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس برگزار شده است.
جدیدترین آمار کرونا در قم/ حال 10 نفر وخیم است
به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به پذیرش 18 نفر در 24 ساعت گذشته در اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا گفت: 13 نفر از این افراد در بخش های درمانی بیمارستان های قم بستری شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه 14 نفر از کسانی که در روزهای گذشته بستری بودند مرخص شده اند، گفت: در حال حاضر 115 نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان های قم بستری هستند که حال 10 نفر از آنها وخیم است. وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته هیچکس به دلیل بیماری کرونا فوت نکرده است. ...