جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۷:۱۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1397 - isna.ir

خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1393 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1394 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اسفند 1396 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 فروردین 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 خرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 تیر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 مرداد 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 شهریور 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 مهر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آبان 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 آذر 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 دی 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 بهمن 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اسفند 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 1 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 2 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 3 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 4 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 5 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 6 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 7 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 8 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 9 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 10 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 11 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 12 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 13 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 14 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 15 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 16 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 17 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 18 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 19 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 20 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 21 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 22 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 23 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 24 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 25 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 26 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 27 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 28 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 29 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 30 اردیبهشت 1397 خبرگزاری دانشجویان ایران 31 اردیبهشت 1397 
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۳:۴۹    
با برگزاری نخستین نشست کارگروه تخصصی افزایش سهم ریلی در بندر شهید رجایی و تدوین یک برنامه اجرایی، قطار توسعه حمل ونقل ریلی در بزرگ ترین بندر ایران طی سال 97 شتاب می گیرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۹    
فرمانده طرح اجرای قانون در کرکوک اخبار در باره گروگانگیری کارکنان کمیساریای انتخابات در این استان را رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۳    
رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی گفت: ما می توانیم با نگهداشتن نخبگان و مستعدان برتر در کشور و با استفاده از توانمندی آن ها شعار حمایت از کالای ایرانی را تحقق ببخشیم و کشور را از وجود کالاهای ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۵۰    
بیت آیت الله ایمانی در بیانیه ای از حضور مردم مؤمن و متدین استان فارس در مراسم تشییع و وداع و بزرگداشت آن عالم ربانی شرکت کردند، قدردانی کرد
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۴۱    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: انشعاب برق غیرمجاز روستاها به چالش تبدیل شده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
عضو شورای اسلامی روستای مرنگ از توابع بشاگرد، گفت: جوان 18 ساله بشاگردی که برای تهیه آب و استحمام به دریاچه سد جگین رفته بود بر اثر نداشتن مهارت کافی غرق شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۹    
موافقت نامه محرمانگی طرح های میدان محور و همچنین تفاهم نامه ایجاد مرکز مشترک ازدیاد برداشت بین دانشگاه "صنعت نفت" و دانشگاه "مونتان لئوبن" اتریش به امضاء رسید.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: مردم نیکوکار استان آذربایجان شرقی می توانند با ثبت نام در طرح اکرام و محسنین حمایت از 9 هزار یتیم و فرزند نیازمند را بر عهده بگیرند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۳۲    
با امضاء تفاهم نامه بین استاندار قزوین و شرکت های سرمایه گذاری ایران و اروپا، ساخت ادامه پروژه متروی هشتگرد به قزوین و تراموای شهری در استان کلید خورد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۵    
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی ایران گفت: راه خروج از بیماری مزمن حوزه اجتماعی، استفاده از تمام ظرفیت ها است و مردم محور کار هستند و نباید در حوزه اجتماعی نگاه قیم مآبانه به مردم داشت و باید تمام سازمان ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۱:۰۳    
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در زمین لرزه اخیر 119 فضای آموزشی در این استان دچار آسیب شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۱۰:۵۹    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۵۵    
معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان است، افزود: باید شرایط ورزش را برای همه مردم فراهم کنیم که این کار نیازمند همکاری همه بخش ها است
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۳    
استاندار گیلان طی نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار تجدیدنظر در قیمت تضمینی برگ سبز چای به میزان نرخ تورم رسمی کشور شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۲    
فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از حمله دو پلنگ به گله گوسفندان در یکی از روستاهای این شهرستان و تلف شدن 400 راس دام خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۸    
معاون وزیرنیرو بر اجرای طرح های نیروگاهی و برق رسانی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۹:۳۶    
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: سیستان و بلوچستان از محدود استان های کشور است که موضع فعال نسبت به ایمن سازی جاده ها اتخاذ کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۴:۲۱    
با رویت هلال ماه رمضان، پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۱:۵۶    
کوهنورد پرافتخار تبریزی گفت: المپیاد محلات تبریز یک پایه و سکوی پرش است که ورزشکاران می توانند در فوتبال و سایر رشته ها به سطوح بالاتر برسند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۷ - ۰۰:۱۱    
نشست سفرا و نمایندگان دائم کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در سازمان ملل، عصر چهارشنبه در نیویورک و با موضوع بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی فلسطین به ویژه غزه، برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۵۵    
مدیرکل دفتر تنظیم بازار وزارت کشاورزی از تامین و توزیع خرما در بازار ماه رمضان پنج تا 15 درصد زیر قیمت بازار خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تامین این محصول وجود ندارد و با همه استان های تولیدکننده ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۴۹    
رئیس جمهوری مصر به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس واکنش نشان داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۳۸    
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس بیانیه ای صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی گفت: بعضاً در یک نظارت اسم 300 مهندس قرار دارد، معلوم است که در این فرآیند امضافروشی دارد فریاد می کشد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۳:۰۴    
جشن قهرمانی جام حذفی باشگاه استقلال با حضور بازیکنان، مدیریت و پیشکسوتان این باشگاه برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۵۴    
کرملین تمهیداتی برای جوان سازی کادر مدیریت عالی روسیه اندیشیده و با سرعت در بالاترین سطوح در حال اجرای آن است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۲۷    
رییس جمهوری آمریکا گفت، هنوز مشخص نیست که دیدار برنامه ریزی شده وی با رهبر کره شمالی انجام خواهد شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۹    
یکی از مسئولان حراست دانشگاه خوارزمی از ورود یک دانشجوی پسر به خوابگاه دختران این دانشگاه خبر داد و گفت: این دانشجو بازداشت و به عوامل انتظامی تحویل داده شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۵    
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۱۴    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه امکان نابودی صددرصدی موش های شهری وجود ندارد، گفت: اما قصد داریم با شیوه های علمی و کمک گرفتن از متخصصین ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۶    
در پی افزایش تنش ها میان ترکیه و اسرائیل و اخراج نمایندگان این رژیم و آنکارا پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به دنبال به رسمیت شناختن نسل کشی ارامنه است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۲:۰۰    
رئیس دفتر رئیس جمهور کشورمان در دیدار رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که اراده جمهوری اسلامی ایران، تسریع در اجرای توافقات شورای عالی راهبردی روابط تهران–آنکارا در همه عرصه ها بویژه اقتصادی و تجاری و تحقق ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۵۴    
رمضان از مصدر رمض به مفهوم شدت گرما و تابش آفتاب بر رمل... معنا شده است. انتخاب چنین واژه ای به راستی از دقت نظر و لطافت خاصی برخوردار است چرا که سخن از گداخته شدن است و شاید به تعبیری دگرگون شدن در ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۸    
رئیس جمهور، کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی در هفتادمین سالگرد اشغال فلسطین را فاجعه ای بزرگ و متاثر کننده دانست و تاکید کرد ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۳۳    
ریکاردو گارکا 24 بازیکن را برای جام جهانی 2018 روسیه به تیم ملی پرو فرا خواند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
رئیس مجلس علیای پارلمان روسیه گفت، روابط میان مسکو و لندن بعد از ماجرای کشته شدن جاسوس سابق روس در انگلیس به سطح بسیار پایینی رسیده است و این وضعیت تا زمانی که ترزا می و کابینه اش در قدرت باشند ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۱۲    
با رویت هلال ماه رمضان، پنجشنبه اول ماه مبارک رمضان اعلام شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۱:۰۴    
گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: محصول 2008 در خارج از چارچوب و بخشنامه های فروش، از جمله روش کارتکس از سوی هیچ یک از نمایندگی های مجاز این گروه صنعتی عرضه نشده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۹    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به امضای قرارداد توسعه میدان کرنج اظهار کرد: با امضا و اجرای قرارداد توسعه ای میدان کرنج در قالب الگوی قراردادی این شرکت ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۴    
رئیس جمهوری مصر حکمی را مبنی بر عفو 332 زندانی صادر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مسمومیت 481 نفر و فوت 8 نفر به دلیل خوردن قارچ سمی در روزهای گذشته در برخی استان های کشور خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۴۰    
محققان عنوان کردند: اگرچه اخبار جعلی سریع تر و بیشتر در رسانه های اجتماعی انتشار پیدا می کنند، اما اخبار چاپی و رسانه های سنتی خبری، قابل اعتمادترین منابع خبری هستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۳۶    
رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: شاه بیت مصوبات جلسه امروز ستاد بحث پیشگیری از قاچاق کالا و ارز و ایجاد فرهنگی بود که با افتخار به کالای ایرانی بپردازیم و از آن ها استفاده کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۲۰:۰۷    
شبکه هدهد در ماه رمضان انیمیشن های جدید را به روی آنتن می برد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۹    
معاون نخست وزیر ترکیه گفت که اسرائیل و مصر اجازه فرود هواپیماهای ترکیه ای در فرودگاه هایشان را نمی دهند تا مجروحان فلسطینی برای درمان به ترکیه انتقال پیدا کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۵۴    
سخنگوی اتحادیه بین المللی یهودیان ضدصهیونیسم در سالگرد روز نکبت اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از پایه غیرقانونی است و بحران انسانی فلسطین تنها با نابودی این رژیم پایان می یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۴۱    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، رهبران حماس از حملات اسرائیل در امان نیستند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۹    
رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب نیکول پاشینیان به عنوان نخست وزیر جمهوری ارمنستان ابراز امیدواری کرد که مناسبات تهران – ایروان بیش از پیش گسترش و تعمیق یابد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
سینماگران، معماران و هنرمندان قصد دارند با امضای تفاهم نامه ای بافت تاریخی تهران را احیا کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۱    
رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: طرحی را در قالب طرح تجاری سازی از سال گذشته شروع کردیم تا بتوانیم حوزه فروش را رشد دهیم و به بازارهای این حوزه اضافه کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۳۰    
دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، این کرسی را پایگاهی برای ورود آخرین دستاوردهای علم و فناوری جهان به کشور و انتقال نگاه ایرانی اسلامی به فرهنگ و دانشگاه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، آغاز به کار این کرسی و همکاری های بین المللی به دنبال آن را نقطه آغازی برای تحولات علمی فوق العاده و ایجاد یک پارادایم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۴    
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تحصیل، تجربه و مهارت آموزی را در کنار هم برای قشر علمی و دانشگاهی موجب پیشرفت و توسعه همه جانبه در تمام زمینه های زندگی و کاری برشمرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۲۱    
رئیس کمیسیون اروپا در بروکسل با تاکید بر لزوم حفظ برجام گفت که اتحادیه اروپا از همه منابعی که در اختیار دارد برای حفظ برجام استفاده خواهد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۷    
وزارت اطلاعات در پی انتشار گزارش منتشر شده در برخی رسانه ها با عنوان " متن گزارش تحقیق و تفحص از دو تابعیتی ها " در نامه ای به رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس نکاتی را درباره این گزارش قید کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۱۳    
در مراسم رونمایی از نمایشگاه دائمی صنایع دستی، برخی مشکلات این حوزه از جمله بیمه هنرمندان، مشکلات مدیریتی، لزوم حمایت از بخش خصوصی و ... مطرح شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۹    
دادگاه عالی ورزش فرجام خواهی باشگاه اتلتیکومادرید را در رابطه با کاهش محرومیت دیگو پابلو سیمئونه رد کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
رئیس کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، این کرسی را پلی بین حوزه های مختلف علمی و جامعه دانست و گفت: علم و فناوری برای بالیدن به حمایت و نظارت جامعه و کمک تمام وسایل ارتباط جمعی ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۴    
کاخ سفید هنوز نسبت به برگزاری دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی مطابق با برنامه ریزی های انجام شده امیدوار است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۹:۰۲    
بیست ویکمین نشست تخصصی آموزشی و ماهانۀ آیین آواز در حالی برگزار شد که کسالت ناگهانی مهمان ویژه این ماه ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید که کارش با تیم ذوب آهن تمام شده است و احتمالا صحبت هایی در آینده با تیم سپاهان خواهد داشت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۵    
شورای امنیت سازمان ملل امروز (چهارشنبه) برای بررسی تحولات سوریه تشکیل جلسه داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۴    
نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: تضعیف دولت در شرایط کنونی توسط هر کسی که باشد کار زیبنده ای نیست.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه در فرهنگستان هنر بازخوانی می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۳    
صدراعظم اتریش ضمن انتقاد شدید از دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: آمریکا منافع اقتصادی اروپا را تهدید می کند و ما تصمیم گرفته ایم که علیه این سیاست اقدام کنیم.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۵۱    
سرود روز ملی بزرگداشت فردوسی با حضور معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد رونمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۹    
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران گفت: باید بحران مدیریت آب در استان مازندران برطرف شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۷    
متاسفانه خبر این بار صحت داشت؛ قلب قاسم افشار صبح امروز در سن 67 سالگی از حرکت باز ایستاد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۴    
پوستر نمایش یک مهمانی باشکوه به کارگردانی محمد محقق منتظری چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه همزمان با آغاز اجرا رونمایی شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۳    
در مراسم اعطای گواهینامه نشان مرغوبیت صنایع دستی و رونمایی از نمایشگاه دائمی صنایع دستی مستقر در سازمان از فعالان این حوزه تقدیر شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۴۲    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم افتتاحیه کرسی ارتباطات علم و فناوری یونسکو، از ظرفیت بالای حوزه علم و فناوری برای ایجاد هم افزایی خبر داد و گفت: با توجه به منطقه ای بودن این دفتر ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
معاون حفاظت امور اراضی استان مازندران-نوشهر با اشاره به آزاد سازی 51 کیلومتر از سواحل غرب استان از ادامه روند آزادسازی سواحل خزر برای استفاده عموم مردم خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
طلا امروز در شرایطی با کاهش قیمت مواجه بود که قیمت سکه افزایش یافت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۸    
نامزدهای بیست و یکمین دوره ی جشنواره ی بین المللی تئاتر دانشگاهی معرفی شدند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
با صعود کاشیما آنتلرز و سوون سامسونگ در آخرین روز از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 چهره هشت تیم برتر آسیا مشخص شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۶    
معاون سازمان امور اراضی گفت: اراضی کشاورزی از خرده مالکی رنج می برد و بهره وری های لازم را در بخش ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۵    
نمایشگاهی با محوریت خیام از دید هنرمندان معاصر در گالری هپتا برگزار می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۴    
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز تاکید کرد: مقابله با بحران آب و ارائه راهکارهایی در این زمینه، نیازمند اتخاذ تدابیر اساسی و عملی و علمی است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۳    
کمیساریای انتخابات عراق امروز (چهارشنبه) تاکید کرد که نتایج نهایی انتخابات پارلمانی برگزار شده در این کشور، طی دو روز دیگر اعلام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۱    
مدیر کل زندانهای استان تهران طی آیینی از تلاش مسئولین ندامتگاه قزل حصار تقدیر کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۳۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت مرحوم قاسم افشار را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
تمرین نوبت بعدازظهر تیم ملی در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۶    
رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای به سران کشورهای اسلامی،حلول ماه مبارک رمضان؛ ماه میهمانی خدا و جاری شدن رحمات و برکات الهی را تبریک گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۴    
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی برای تامین دارو و افزایش قیمت آن وجود ندارد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۱    
نماینده ژاپن در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 3 مقابل شانگهای به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: بانک ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی می کنند.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۲۰    
مدیرعامل سایپا امروز گرانی خودروهای کمتر از 45 میلیون تومان را رد کرده است.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
دبیرکل شورای عالی عتف با بیان اینکه طرح های کلان ملی در کمیسیون های تخصصی شورای عتف مورد بررسی قرار گرفتند، گفت: نتیجه نهایی طرح های کلان در جلسه خرداد ماه شورای عتف اعلام می شود.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس جمهوری ترکیه در گفتگوی تلفنی با پادشاه عربستان سعودی به بررسی تحولات منطقه پرداخت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۵    
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از شناسایی و دستگیری قاتل فراری پس از 18 سال از ارتکاب قتل در شهرستان تاکستان خبر داد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۴    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور در پیامی درگذشت شادروان قاسم افشار؛ گوینده توانمند، نجیب و خوشنام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۲    
سرپرست جدید بخشداری خرانق گفت: حضور روزانه گردشگرانی از کشورهای درجه یک اروپایی در این بخش نشان از قدرت مغفول مانده گردشگری منطقه است چرا که حضور صرف گردشگر بدون توجه به مقوله درآمدزایی صنعت توریسم ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۸:۰۲    
سرمربی تیم ملی انگلیس نفرات این کشور برای برپایی اردوی آمادگی قبل از جام جهانی مشخص کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۹    
سرمربی وستهام بعد از پایان لیگ برتر انگلیس جدایی خود از وستهام را اعلام کرد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۸    
فیفا به تیم های حاضر در جام جهانی دو وسیله برای ارزیابی و تحلیل مسابقه ها می دهد.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۵    
کریم انصاری فرد در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران از آمادگی کامل تمام بازیکن ها سخن گفت.
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
اگر شما در دیدار دانشجویی با رهبر معظم انقلاب حاضر بودید و فرصت صحبت داشتید مهمترین نکته ای که بیان می کردید چه بود؟
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
مؤلف و فعال ضد صهیونیست آمریکایی در قزوین با تأکید بر اینکه تبعیض نژادی و ظلم در هر جای جهان محکوم است ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد گفت: با توسعه کمی و کیفی مراکز مشاوره خانواده در استان یزد و برگزاری دوره های آموزشی برای زوج های جوان در حال ازدواج ...
ایسنا   ۱۳۹۷/۰۲/۲۶ - ۱۷:۵۴    
استاندار خراسان رضوی گفت: به متقاضیان معادن فاقد توجیه اقتصادی، مجوز برای فعالیت های معدنی داده نمی شود.