چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۵۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۷:۰۵

ربیعی: اتهام زنی و جاسوس سازی را کنار بگذاریم

من نه به عنوان سخنگوی دولت بلکه به عنوان شهروندی که دغدغه مند به مسائل نگاه می کند، توصیه می کنم اتهام زنی و جاسوس سازی را کنار بگذاریم. در دام نقشه بزرگ ربایندگان و انتشاردهندگان قرار نگیریم. از یاد نبریم که دولت در خط مقدم جنگ و تحریم است و در روزهای حساس برای عقب راندن و شکست تحریم و در آستانه انتخاباتی که انتظار داریم سالم و در عین حال پرشور و خروش باشد، این همصدایی های ناخواسته برخی جریان های داخلی با رسانه های بدخواه خارجی، ناسازگار با مصالح ملی و منافع مردم است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)