سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۰۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شهر فردا ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۱:۰۳

راه اندازی غرفه های میوه و تره بار در 30 ایستگاه مترو

تفاهم نامه فعالیت های مشترک شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با سازمان میادین میوه و تره بار جهت عرضه اقلام اساسی به شهروندان با حضور مهدی شایسته اصل مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و ایوب فصاحت مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار امضا شد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)