سایر خبرها
تدوین طرح دوفوریتی تشدید مجازات اراذل و اوباش در مجلس
/> بیشتر بخوانید: تاکید قالیباف بر ضرورت اصلاح سریع و خارج از نوبت یک قانون پلیسی لایحه اصلاح قانون پلیسی از ابتدای سال 1400 در نوبت رسیدگی مجلس عضو کمیسیون قضایی مجلس در توضیح بیشتر این طرح اظهار کرد: بر اساس این طرح اختیارات نیروهای محافظ امنیت در خصوص کسانی که با سلاح سرد یا گرم علیه نیروهای انتظامی یا نظامی و امنیتی و همچنین مردم اقدام کنند، افزایش می یابد
دستگیری شرور قاتل
به گزارش سرویس اجتماعی افق تهران ، کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح دوشنبه 18 بهمن از دستگیری یکی از اراذل اوباش سطح یک شهرستان پیشوا که دارای اتهاماتی از قبیل قتل ، تیراندازی ، اخلال در نظم عمومی و نزاع دسته جمعی ، نقص عضو افراد و انواع شرارت ها می باشد و به مدت 7 سال در استان های مختلف کشور متواری بوده با رصد اطلاعاتی دقیق پلیس پلیس پیشوا ، شب گذشته پس از حضور در مخفیگاهش واقع
درخواست دولت از مجلس برای اصلاح قانون به کارگیری سلاح
اوباش درگیر شد و در این درگیری براثر ضربه سلاح سرد(قمه) به گردنش به شدت مجروح شد و در اثر خونریزی شدید به شهادت رسید. سردار اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با خانواده شهید رنجبرگفت: قطعا خون شهید رنجبر اثرگذار بوده که مسئولان و مردم خواهان اصلاح قوانین به کارگیری سلاح شده اند. انتهای پیام/الف
قانون به کارگیری سلاح پس از موافقت ستاد کل نیروهای مسلح اصلاح می شود
کمیسیون، علاوه برلایحه دولت، فرماندهی انتظامی هم یک پیش نویس درباره قانون به کارگیری سلاح به مجلس فرستاده که به نظر می رسد پیشنهادهای اصلاحی با یکدیگر تلفیق شوند. قانون به کارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری مصوبه دی ماه 1373 است که لایحه اصلاح آن، شهریور ماه سال 95 به مجلس نهم فرستاده شد اما تاکنون تعیین تکلیف نشده. با روی کار آمدن مجلس یازدهم، لایحه اصلاحی
مجلس یازدهم آماده حمایت از جان برکفان نیروهای مسلح/ اصلاح قانون استفاده از سلاح مطالبه به حق ناجا
مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: در تماس تلفنی با برخی فرماندهان ارشد نیروی خدوم انتظامی، درمورد قوانین مربوط به ناجا و بخصوص قانون استفاده از سلاح و لزوم اصلاح و تکمیل آنان تبادل نظر، و تاکید کردم مجلس آماده هر گونه همکاری در این زمینه است. پلیس سمبل اقتدار اجتماعی است و نباید در مقابل اوباش دست او را بست. محسن علیزاده نماینده مردم سپیدان و بیضاء و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس
محکومیت قاتل شهید نیروی انتظامی شیراز نزد افکار عمومی
تا در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز درباره قانون استفاده از سلاح برای مامورین ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت مورد بررسی قرار گیرد. روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس نیز در توییتی نوشت: پس از شهادت شهید علی اکبر رنجبر ضمن پیگیری از معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا از کارشناسان توانمند مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی درخواست کردم پیش نویس اصلاح قانون نحوه استفاده از
ضرورت بازنگری در قوانین حمایت از ماموران حافظ امنیت جامعه
حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار قضایی ایرنا در پاسخ به سوالی درباره درگیری اراذل و اوباش که منجر به شهادت جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز شد و نقص قوانین و مقررات در این زمینه افزود: قانون ممکن است در مرحله اجرا نواقصی داشته باشد و اینچنین نیست که در این خصوص قانون نداشته باشیم؛ قانون داریم اما باید متناسب با شرایط اصلاح شود. وی
16 شرط استفاده از اسلحه، توان عملیاتی پلیس را زمین گیر می کند/ لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح توسط ...
،اینستاگرام و برخی نیز در صفحات توییترخود، این اقدام را محکوم کرده از دولت و مجلس خواستار اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط نیروهای انتظامی شدند چراکه به گفته سرتیپ پاسدار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس شهید رنجبر پس از دیدن صحنه درگیری و زخمی شدن سرباز وظیفه توسط این اراذل و اوباش اسلحه خود را مسلح کرده و بدون آنکه شلیک کند در راستای حفظ جان مردم و همچنین قوانین موجود به مجرم هشدار داده و به
لزوم اصلاح قانون بکارگیری سلاح برای برقرای امنیت جامعه
نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آیین دادرسی کیفری، قضات محترم قوه قضاییه با حمایت های جدی قضائی و صدا و سیما با حمایت رسانه ای، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری کنند. تشریح مواد قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس قانون بکارگیری سلاح مشتمل بر 17 ماده و 13 تبصره در جلسه روز یکشنبه 18 دی ماه سال 1373 مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ 28 دی
لزوم تغییر قانون بکارگیری سلاح توسط پلیس/ اراذل و اوباش گستاخ شده اند
"شهریار حیدری" عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم در گفت وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شهادت یکی از ماموران فرماندهی نیروی انتظامی گفت: شهادت مظلومانه این افسر نیروی انتظامی را تسلیت می گویم. مجلس در دو صورت می تواند برای عدم تکرار چنین وقایعی کمک کند.اولین اقدام مجلس می تواند در راستای اصلاح قانون مقابله با اراذل و اوباش و دومین مورد بحث تقویت بنیه انتظامی کشور از جهات مختلف از
عدم اصلاح قانون به کارگیری سلاح با "اهمال مجلس دهم"
ای درباره لزوم بازنگری قانون به کارگیری سلاح صورت گرفت؛ این واکنش ها در حالیست که بخش حقوقی ستاد کل نیرو های مسلح از 7 سال قبل و با احصای نواقص قانون به کارگیری سلاح، تلاش های خود را برای اصلاح این قانون به کار گرفته است، اما با اهمال مجلس دهم و نیز عدم وقوف به حساسیت های موجود در مجلس یازدهم، اصلاح این قانون تا به امروز به تأخیر افتاده است! برای بررسی ابعاد این مسئله، گفت وگویی با
آخرین خبر از اصلاح قانون استفاده از سلاح حین ماموریت
اینکه 27 سال پیش تصویب شده دارای ایراداتی است. کمیسیون امنیت ملی مجلس برای تامین امنیت کشور و با توجه به شهادت رسیدن نیروی وظیفه ناجا در شیراز اقدام به اصلاح این قانون کرده است. پنج شنبه هفته گذشته سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در منطقه بیدزرد شهر شیراز در درگیری با یکی از اراذل و اوباش بر اثر اصابت قمه به گلو به شهادت رسید. انتشار تصاویر شهادت این مامور نیروی انتظامی موجب جریحه
کلیپ درگیری فرد شرور با مامور انتظامی هیچ ارتباطی به همدان ندارد
(فرد شرور) برای تسلیم و تیر هوایی، به سمت وی شلیک می کند که در توضیح این فیلم کوتاه چند دقیقه ای محل حادثه همدان اعلام شده بود. علی اکبر رنجبر جانشین پاسگاه انتظامی روستای بیدزرد شیراز هنگام اجرای مأموریت با اراذل و اوباش درگیر شد و با آنکه مجهز به سلاح بود، طبق قانون عمل کرد و از سلاح خود در درگیری با اراذل استفاده نکرد؛ اینجا بود که فرد مقابل با استفاده از سلاح سرد (قمه)، این افسر وظیفه
طرح اصلاح قانون بکارگیری سلاح فوریتی می شود
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون تخصصی بررسی و به تصویب رسید و جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه پارلمان شد. نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: قانون سابق محدودیت های زیادی را برای بکارگیرنده سلاح توسط نیروهای مسلح در مواقع ضروری ایجاد کرده بود که با توجه به حوادث اخیر، در جلسه ویژه امروز کمیسیون با حضور مسئولان نیروی انتظامی، قضایی و سایر دستگاه های مربوطه
دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف ورامین
که متهم با قمه کشی اقدام به درگیری و مزاحمت کرده و موجب اخلال در نظم عمومی و ترس و وحشت شهروندان شده است که با مشاهده ماموران انتظامی به سمت آن ها حمله ور شد. فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه علی رغم تذکر و هشدار پلیس این فرد شرور به اعمال مجرمانه خود ادامه داد، تصریح کرد: در این راستا ماموران برابر قانون به کار گیری سلاح اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند که متهم به سمت ماموران
دستگیری سریع ضارب مامور انتظامی شیراز، بیانگر اشراف اطلاعاتی است
درگیری با اراذل و اوباش در توییتی از ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی خواست تا در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز درباره قانون استفاده از سلاح برای مامورین ناجا را به مجلس ارائه کنند تا خارج از نوبت مورد بررسی قرار گیرد. روح الله نجابت نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس نیز در توییتی نوشت: پس از شهادت شهید علی اکبر رنجبر ضمن پیگیری از معاونت حقوقی و امور مجلس ناجا از کارشناسان توانمند مرکز
اصلاح قانون به کارگیری سلاح در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است
استفاده از سلاح برای تامین کنندگان امنیت مردم خواهدپرداخت. رئیس مرکز پژوهش های مجلس در نامه ای به دفتر حقوقی این مرکز، خواسته پیش نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط پلیس را تدوین کنند تا برای بررسی قانونی، به مجلس فرستاده شود. نگاهداری گفته شهادت نیروهای حافظ امنیت کشور به علت ابهام های قانون استفاده از سلاح غیر قابل قبول است. به گفته کارشناسان ضعف ها و ابهامات قانون فعلی استفاده از سلاح سبب شده تا در برخی موارد پلیس نتواند اقتدار لازم را در برخورد با اراذل و اوباش داشته باشد و این باعث گستاخ تر شدن آن ها در تعرض به حقوق مردم شده است. ...
لایحه سلاح را خارج از نوبت بررسی کنید
شهادت مظلومانه یکی از مأموران خدوم انتظامی در درگیری چهار شنبه گذشته با یکی از اراذل و اوباش در شیراز که روان اجتماعی و امنیتی مردم را به شدت متأثر کرد، بار دیگر مطالبه عمومی برای تقویت اقتدار پلیس به عنوان حافظان نظم و امنیت مقابل متعرضان به نظم عمومی را دوچندان کرده است. محمد باقر قالیباف به عنوان رئیس نهاد قانون گذاری، بر ضرورت اصلاح قانون حمل سلاح تأکید کرد. دادستان کل کشور طی دستوری به
بازنگری قانون استفاده از سلاح؛ مطالبه سه قوه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و س یما امروز رئیس جمهور هم در ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار اصلاح قانون بکارگیری سلاح برای حمایت از ماموران شد. روز گذشته هم رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان ستاد کل نیرو های مسلح و نیروی انتظامی خواست به سرعت اصلاحات مورد نیاز قانون بکارگیری سلاح توسط ماموران را برای تصویب به مجلس ارسال کنند تا خارج از نوبت رسیدگی شود. امروز معاون حقوقی
لزوم اصلاح و بازنگری در قانون به کارگیری سلاح توسط نیروی انتظامی
خودروهای مشکوک به حمل مواد مخدر و سلاح را در صحنه ندارد چراکه حریم شخصی افراد نقض خواهد شد. نماینده مجلس شورای اسلامی بر لزوم اصلاح و بازنگری در قانون به کارگیری سلاح توسط نیروی انتظامی تاکید کرد و افزود: لایحه جدید درباره بکارگیری سلاح برای نیروی انتظامی ماهیت قضایی دارد از این رو باید این قانون توسط وزارت دادگستری، اطلاعات و کشور و همچنین قوه قضاییه با همکاری ناجا بازنگری و تدوین شود
دولت برای لایحه اصلاح قانون سلاح در کشور تقاضای اولویت می کند
به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در تازه ترین واکنش به شهادت سرهنگ دوم "علی اکبر رنجبر" جانشین پاسگاه انتظامی بیدزرد شیراز در درگیری با اراذل و اوباش در توئیتی از آمادگی دولت برای ارائه لایحه اصلاح قانون سلاح در کشور خبر داد و نوشت: اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط نیرو های مسلح در موارد ضروری در نوبت بررسی صحن علنی مجلس است و دولت برای این لایحه تقاضای اولویت می
قانون به کارگیری سلاح باید با هدف افزایش “اختیارات پلیس” بازنگری شود
مورد توجه قرار دهند.” حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضائی مجلس هم در واکنش به شهادت ناجوانمردانه یک مأمور پلیس به دست اوباش و درباره ضرورت اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط مأموران پلیس به تسنیم گفت: “واقعاً تا این حد نباید دست نیروی انتظامی بسته باشد تا جایی که سر و رگ مأمور را بزنند!” این گفته ها و اظهارنظرهای سه نفر از مسؤلان ذیربط درباره استفاده مأموران انتظامی از
یک جامعه پشت درخواست پلیس
اشاره به شهادت مظلومانه افسر پلیس شیراز از ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی انتظامی خواست در اسرع وقت اصلاحات مورد نیاز قانون استفاده از سلاح برای ماموران پلیس را به مجلس ارایه کنند تا خارج از نوبت در دستور رسیدگی و تصویب قرار بگیرد. این حادثه تلخ همچنین سبب شد رئیس مرکز پژوهش های مجلس تهیه پیش نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط پلیس را به کارشناسان حقوقی مرکز ابلاغ کند. نقص در
واکنش مسئولان کرمانشاهی به شهادت مأمور ناجا در فارس
ورود پیدا کنند. آیت الله نریمانی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری نیز، افزود: امروز همه مسئولان کشور حامی خانواده بزرگ انتظامی هستند چرا که کارکنان رشید و جان برکف آن مجاهدانه برای تأمین امنیت شهروندان فداکاری و تلاش می کنند. وی با ابراز تأسف از شهادت مأمور فداکار و مظلوم پلیس که موجب ناراحتی همه مردم و مسئولان شد، گفت: برخی ایرادات در قانون به کارگیری سلاح برای
اقتضائات حضور پلیس در جامعه
، تاکید کرد.این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: نمی گذاریم خون این شهید بزرگوار پایمال شود و اراذل و اوباش بدانند در برابر پنجه فولادین پلیس توان مقابله را نخواهند داشت و سرانجام آن ها جز تسلیم در برابر قانون و مردم نخواهد بود."اقتدار پلیس" لازمه امنیت است و ضرورت دارد تمام نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و "اصلاح قانون
لزوم رفع خلاء قانونی برای بازدارندگی در مقابل اراذل و اوباش/ تجهیزات نیروی انتظامی متناسب با ماموریت ...
شهریار حیدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید شهید علی اکبر رنجبر، در رابطه با ضرورت اصلاح قانون بکارگیری سلاح توسط مأمورین نیروهای مسلح در موارد ضروری، گفت: متاسفانه ماموران نیروی انتظامی مظلومانه به شهادت می رسند زیرا هر روز شاهد درگیری اراذل و اوباش با برقرار کنندگان نظم و امنیت در کشور هستیم. ماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب در مجلس
ضرورت تغییر قانون استفاده از سلاح و تجهیز لباس ماموران به دوربین
پلیس لازمه امنیت است و ضرورت دارد همه نهادها و دستگاه های ذیربط اعم از مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه و وزارت دادگستری نسبت به تقنین قوانین مورد نیاز پلیس و اصلاح قانون به کارگیری سلاح و بخشی از آیین دادرسی کیفری، قضات محترم قوه قضائیه با حمایت های جدی قضائی و صدا و سیما با حمایت رسانه ای، پلیس مقتدر را در استقرار نظم و تامین امنیت و آرامش مردم همراهی و یاری کنند. روح الله نجابت؛ نماینده مردم
نوشدارو بعد از شهادت مامور نیروی انتظامی؛ قانون بکارگیری سلاح پس از سال ها انتظار تغییر خواهد کرد؟
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری 598، شهادت سرهنگ شهید علی اکبر رنجبر توسط اراذل و اوباش در روزهای اخیر، قلب مردم را جریحه دار کرده است. ماموری که در برابر حمله شرور مسلح، سلاح در دست داشته اما از تیراندازی خودداری می کند! در واقع گمان می رود شهید رنجبر در آن هنگام به فکر عواقب بعد از تیراندازی به شرور مسلح بوده، به همین دلیل از تیراندازی به مجرم پرهیز می کند. کد ویدیو دانلود