چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۹:۴۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۴۰۴/۰۳/۰۷ - ۰۱:۱۳

رشد مصرف دخانیات زنان و کاهش قبح اجتماعی مصرف سیگار توسط زنان و دختران

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با بیان اینکه بیش از 30 درصد افرادی که تنها یک بار سیگار مصرف می کنند، در ادامه به مصرف کننده دائمی تبدیل می شوند، گفت: در سال های اخیر شاهد کاهش قبح اجتماعی مصرف سیگار توسط زنان و دختران هستیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)