پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۰۹Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۴۰۴/۰۶/۱۲ - ۱۱:۴۹

ناترازی برق و چند نکته

تهران- ایرنا- ناترازی انرژی اعم از برق و آب و سوخت تبدیل به منظومه ای شده که سال هاست سرمایه گذاری در آن متوقف شده. برخی از اینکه تحریم نعمت است، صحبت می کردند و منکر این واقعیات می شدند. اکنون 13 سال است که سرمایه گذاری در کشور منفی است به گونه ای که در حوزه های آب، برق و نفت نتوانسته ایم سرمایه گذاری کنیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)