سایر منابع:
سایر خبرها
کاهش کسری بهورز به زیر 10 درصد رسید
به گزارش خبرنگار گروه سلامت پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما ، محمدرضا هنرور با اشاره به اینکه استان گلستان پیشرو در سلامت است از کاهش کسری بهورز در استان خبر داد و اظهار کرد: این دستاورد مهم، نویدبخش بهبود سطح سلامت و افزایش رضایت روستاییان از خدمات بهداشتی در این استان است. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به نقش کلیدی بهورزان در نظام سلامت استان گفت: در حال حاضر یک هزار و
تجلیل از 80 بهورز و مراقب سلامت گیلان به مناسبت روز بهورز
های بهورزان، مراقبین سلامت و مربیان این حوزه، امنیت و سلامت را دو بال توسعه پایدار دانست و گفت: دولت برای بهبود وضعیت این قشر ارزشمند برنامه ریزی کرده و حمایت از آنان در دستور کار قرار دارد. نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی ضمن تقدیر از خدمات کادر بهداشت و درمان، بر حمایت های قانونی و تأمین بسته های حمایتی برای بهورزان تأکید کردند. مهدی فلاح، عضو کمیسیون بهداشت مجلس
بهورزان، بازوان عملیاتی پرستاری جامعه نگر
به شمار می آیند. بی تردید، نقش بهورزان در صیانت از سلامت عمومی، توسعه عدالت در دسترسی به خدمات بهداشتی و تقویت زیرساخت های مراقبت اولیه، جایگاهی بی بدیل در منظومه سلامت کشور دارد. اندیشه جامعه نگر در پرستاری، بدون همراهی و مجاهدت های خاموش بهورزان، هرگز به بار نمی نشیند. اینجانب با ادای احترام به مقام والای این تلاشگران عرصه سلامت، روز بهورز را به همه بهورزان ایران اسلامی تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال توفیق روزافزون برای این عزیزان در پاسداری از سلامت جامعه و اعتلای ارزش های انسانی مسئلت دارم. دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت ...
امضای تفاهم نامه همکاری بانک سپه و دانشگاه علوم پزشکی همدان در نشست مشترک مدیران استانی
در این نشست که با حضور دکتر علی اکبر رنجبرزاده رئیس مجمع نمایندگان استان همدان، دکتر حسن پیمانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، دکتر بهروز کارخانه ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مجید صفدریان، مدیرکل بنیاد شهید استان و سیدحسن نعمتی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، موضوعات مختلفی از جمله حمایت از طرح های اقتصادی و اجتماعی استان، توسعه خدمات بانکی در حوزه سلامت و گسترش همکاری با
معاون استاندار کرمانشاه: سلامت اولویت راهبردی دولت در مسیر توسعه پایدار است
به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ؛ بهرام سلیمانی در مراسم گرامیداشت روز بهورز در دانشگاه علون پزشکی کرمانشاه با قدردانی از تلاش های شبانه روزی بهورزان افزود: بهورزان با لباس سفید خود نماد پاکیزگی، اعتماد و امید هستند و تلاش های آنان سلامت و آرامش را به خانه های مردم بازمی گرداند. وی از بهورزان به عنوان خط مقدم جبهه سلامت و نماد امید و آرامش در جامعه یاد کرد و گفت: بهورزان نه تنها مرهمی بر
بهورزان نقشی اساسی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم دارند
به گزارش گروه استانی ایسکانیوز چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرکرد، مجتبی رهنما معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهرکرد ضمن تبریک روز بزرگداشت بهورز گفت: بهورزان به عنوان حلقه های ارتباطی و کلیدی در نظام سلامت کشور، نقشی اساسی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستائیان و مناطق دورافتاده دارند. وی افزود: این عزیزان با تلاش و مضیقه های
فعالیت 1500 بهورز در 954 خانه بهداشت استان کرمان
مرتضی هاشمیان در گفت وگو یا خبرنگار ایمنا در کرمان با اشاره به پیشرفت های چشمگیر حوزه سلامت در دو دهه گذشته اظهار کرد: امید به زندگی در ایران از 50 سال به بالای 70 سال رسیده و مرگ ومیر نوزادان و مادران باردار کاهش پیدا کرده است. وی با اشاره به اهمیت نقش بهورزان و تیم سلامت در بهبود شاخص های سلامت افزود: در حال حاضر 1500 بهورز کاملاً متعهدانه در 954 خانه بهداشت مشغول به تلاش و ایفای نقش
بهورزان، ستون فقرات طرح پزشک خانواده
تضمین دسترسی هرچه بیشتر مردم به خدمات سلامت محسوب می شود، یادآور شد: این جذب جدید نشان از تعهد دانشگاه علوم پزشکی همدان به گسترش پوشش بهداشتی و تقویت نیروی انسانی در مناطق محروم و روستایی دارد. وی افزود: با افزایش تعداد بهورزان، امید است که کیفیت و گستردگی خدمات بهداشتی در استان همدان به شکل چشمگیری افزایش یابد. انتهای خبر/
بهورزان چشم های بینای نظام سلامت در روستاها هستند
دوازدهم شهریور ماه در تقویم سلامت کشور به نام روز ملی بهورز نام گذاری شده است.این روز فرصتی است برای قدردانی از خدمات بی ادعای هزاران بهورز زن و مردی که در دورترین و محروم ترین نقاط ایران،مسئولیت ارائه خدمات بهداشتی اولیه را برعهده دارند. براساس اعلام وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی،برنامه بهورزی از دهه 1360 و با هدف گسترش پوشش بهداشتی در مناطق محروم و روستایی کلید خورد.بهورزان، بومی
956 خانه بهداشت در سطح فارس فعال است
، پرستاری، بهداشت خانواده، بهداشت محیط و بهداشت عمومی و همچنین دیپلم کامل یا دیپلم نظام قدیم _ پیش دانشگاهی است. وی افزود: تلاش بی وقفه بهورزان در آموزش های همگانی و ارتقای شاخص های های بهداشتی کشور برگ زرینی در کارنامه نظام سلامت کشور است. کارشناس مسوول آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بهورزان را پل ارتباطی میان مردم با نظام سلامت کشور عنوان کرد و گفت: بهورزان با ارائه
مراسم گرامیداشت روز بهورز و آیین تقدیر از بهورزان نمونه استان فارس برگزار شد
گیتی آنلاین_ همزمان با فرا رسیدن روز بهورز، آیین تجلیل از بهورزان نمونه استان فارس، صبح امروز با حضور معاون بهداشت دانشگاه، جمعی از مدیران و بهورزان سراسر استان در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی ولایت برگزار شد. در این مراسم، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک روز بهورز، از تلاش ها و خدمات ارزشمند بهورزان در ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه روستایی استان قدردانی کرد و از
بهورزان؛ سربازان گمنام سلامت در دورافتاده ترین نقاط
بهورزان است. مسئول آموزش بهورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ضمن تبریک روز بهورز (12 شهریور) به تمامی پیشگامان حوزه بهداشت و درمان استان فارس، گفت: این روز فرصتی برای تقدیر از زحمات بهورزان و بازنمایی موفقیت های ملی در حوزه سلامت است؛ بهورزان با مهارت و تلاش خود، خدمات بهداشتی شایسته ای به مردم ارائه می دهند و این تلاش ها نقشی محوری در ارتقای سلامت جامعه دارد. به گزارش ایرنا
پیام تبریک رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا بمناسبت روز بهورز
مرهون تلاشهای مجدانه بهورزان در راستای ارایه خدمات پیشگیری، درمان اولیه، آموزش سبک صحیح زندگی، مراقبت از مادر و کودک، ترویج جوانی جمعیت و مراقبت از سالمندان است . اینجانب ضمن تبریک روز بهورز به این تلاشگران صدیق و دلسوز عرصه سلامت کشور ، به ویژه بهورزان پرتلاش دانشگاه علوم پزشکی فسا ، از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی را برای این عزیزان مسئلت دارم. دکتر بابک پزشکی رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:
پیام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران به مناسبت 12 شهریور، روز بهورز
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران ؛ دکتر اولیائی منش معاون بهداشت، در پیامی به مناسبت 12 شهریور، روز بهورز، ضمن تبریک این روز به همه بهورزان دانشگاه علوم پزشکی تهران به ویژه همکاران محترم حوزه معاونت بهداشت و شبکه های تابعه، بر نقش بی بدیل آنان در ارتقای شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه تأکید کرد . وی در بخشی از این پیام گفت: بهورزان به عنوان پیشگامان ارائه خدمات
بهورزان پیام آوران سلامت هستند
دکتر محمد هادی فرح زادی ضمن گرامیداشت روز بهورز (که 12 شهریور نامگذاری شده است) گفت: در حال حاضر تعداد 225 بهورز در خانه های بهداشت استان فعال هستند که با تلاش شبانه روزی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری ها و صیانت از سلامت مردم دارند. وی افزود: بهورزان در 172 خانه بهداشت فعال استان در زمینه های مراقبت مادران باردار، نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان و همچنین بی
تجلیل از پزشکان و داروسازان مازندران؛ کادر درمان ستون فقرات سلامت
به گزارش خبرنگار، مهر، آزاده ناظری معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم روز پزشک با اشاره به نقش کلیدی کادر درمان در شرایط بحرانی، از آن ها به عنوان خط مقدم نظام سلامت کشور یاد کرد. وی ایثار پزشکان در دوران همه گیری کرونا و همچنین در وقایع اضطراری نظیر جنگ دوازده روزه را مصداقی روشن از تعهد، فداکاری و پایداری جامعه درمانی عنوان کرد و افزود: مراکز درمانی همواره
بهورزان؛ بازوان پرتوان نظام سلامت در دورترین نقاط کشور + فیلم
یک نیروی خدماتی نیست؛ او معلم، همراه و پشتیبان سلامت جامعه است کسی که هم جسم و هم روان مردم را می شناسد و برای هر گروه سنی از کودک تا سالمند، برنامه ای برای پیشگیری و مراقبت دارد. . جایگاه بهورزان در حوزه سلامت کشور عبدالسلام رستگار، رئیس گروه آموزش بهورزی و بازآموزی برنامه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: بهورز در واقع نماد
به کارگیری 220 بهورز جدید در مراکز بهداشت در آینده نزدیک
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: 550 دانشجوی بهورزی هم اینک در حال آموزش هستند که 220 نفر از آنها در دو ماه آینده، جذب مراکز بهداشت روستایی می شوند. دکتر حسن عبدالله زاده افزود: همچنین اکنون هزار بهورز در روستا های تحت پوشش دانشگاه فعال هستند که از این تعداد، 190 نفر در روستا های مشهد و 810 نفر در روستا
خدمت رسانی بیش از هزار بهورز در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
علوم پزشکی مشهد در پایان تصریح کرد: ضمن آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی بهورزان و مراقبین سلامت، این روز خجسته را به جامعه بهورزی، مراقبین سلامت، مدیران، مربیان و کارشناسان بهورزی تبریک عرض می کنم. مدیر توسعه و ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به نقش بی بدیل بهورزان و مراقبین سلامت در نظام بهداشتی کشور گفت: هم اکنون 1004 بهورز و بیش از 1800 مراقب سلامت در مناطق مختلف تحت پوشش
پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به مناسبت روز بهورز
گرامیداشت این روز، از زحمات همه بهورزان شریف استان مرکزی که با وجود دشواری های فراوان، خالصانه و مسئولانه در مسیر تأمین سلامت جامعه تلاش می کنند، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم همواره در سایه الطاف الهی، در خدمت به مردم عزیز و ارتقای سلامت جامعه موفق و سربلند باشند. دکتر جواد نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی دوازدهم شهریورماه، روز
بهورزان تقویت کننده سلامت جسم، روان و اجتماعی با ایجاد اعتماد و ارتباط انسانی
اجتماعی را نیز تقویت می کنند. در این روز، وظیفه داریم از مربیان گران قدری نیز یاد کنیم که با صبر، دانش و بینش، نسل جدیدی از بهورزان را پرورش می دهند؛ مربیانی که در مراکز آموزش بهورزی، چراغ راه آینده نظام سلامت اند. از طرف خود و همه همکارانم در حوزه معاونت بهداشت، از تلاش های بی وقفه و ارزشمند بهورزان و مربیان شان سپاس گزاری می کنم. آرزو دارم مسیر خدمت شان همواره روشن، دل شان آرام و زندگی شان سرشار از سلامت، شادی و رضایت الهی باشد. انتهای پیام
پیام تبریک رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد بمناسبت 12 شهریور روز بهورز
فصلی نو – رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد با صدور پیامی روز بهورز را تبریک گفت . به گزارش فصل جنوب ، در پیام سید محسن اسدی آمده است: به نام خدا بهورزان عزیز و پرتلاش، فرارسیدن روز بهورز را به همه شما عزیزان که با ایثار، تعهد و عشق، خدمت رسانی در خط مقدم نظام سلامت کشور را بر عهده دارید، صمیمانه تبریک عرض می کنم. بی تردید نقش
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز بهورز
آلام مردم، نقشی بی بدیل و ماندگار است. اینجانب، روز بهورز را به همه شما تلاشگران عرصه سلامت تبریک عرض کرده و از زحمات ارزشمندتان قدردانی می کنم. امیدوارم در پرتو الطاف الهی، همواره سلامت، موفق و سربلند باشید. دکتر علی ابرازه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بسمه تعالی 12 شهریورماه، روزی است برای گرامیداشت تلاش های صادقانه و بی وقفه بهورزان عزیز؛ فرشتگانی که در خط
بهورزان سربازان خط مقدم سلامت در روستاهای ایران هستند
ارزشمند برای نظام سلامت کشور و استان ساخته است. دانشگاه به وجود چنین همکاران فداکاری به خود می بالد . رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در پایان ضمن تبریک این روز فرخنده، از خداوند متعال سلامتی، توفیقات روزافزون و عاقبت به خیری برای تمامی بهورزان کشور و استان مسئلت کرد . روز بهورز در تقویم رسمی کشور یادآور نیم قرن تلاش بی وقفه جامعه بهورزی ایران است. نخستین خانه های بهداشت در
پیام تبریک دکتر مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به مناسبت روز بهورز و قدرانی بهورزان
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، دانشگاه علوم پزشکی تهران متن پیام تبریک دکتر امینی به شرح زیر است: 12 شهریور ماه، روز بهورز، فرصت ارزشمندی است تا از تلاش های بی وقفه شما سفیران سلامت در خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستاها قدردانی نمایم. شما با تعهد، دلسوزی و تلاش های شبانه روزی خود، نقش بی بدیلی در ارتقای سطح سلامت جامعه ایفا کرده اید و
برپایی میز خدمت سلامت در مرکز کارآفرینی شهرک رسالت
به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت جنوب تهران دانشگاه علوم پزشکی تهران، سارا قربانی، کارشناس واحد گسترش این مرکز گفت: در این میزهای خدمت، دکتر فاطمه ولی سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع)، مینا عبدلی مراقب سلامت، مجید حاجی زاده کارشناس تغذیه و سحر بخشنده مامای مراقب سلامت برای 140 تن از مردم و مراجعان خدمت رسانی کردند. وی در ادامه افزود: ازجمله فعالیت های انجام شده در این میز خدمت
پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز بهورز
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ دکتر علی رشیدی پور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در پیامی روز بهورز را به بهورزان عزیز و زحمتکش این دانشگاه تبریک گفت . متن این پیام به شرح زیر است : به نام خدا بهورزان، سنگ بنای نظام سلامت در عرصه بهداشت اولیه و پیشگیری هستند و بی وقفه در دورترین نقاط شهری و روستایی کشور، چراغ امید و سلامت را روشن نگاه
پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت گرامیداشت روز بهورز
بزرگواران است. کسانی که عطر خوش سلامت را در تمام خانه های روستاییان عزیز جاری ساختند و همواره در جهت تحقق اهداف بهداشت و سلامت ایران اسلامی گام برداشته اند. لذا خدمت در این حرفه مقدس قطعا برکتی الهی است که خداوند بندگان حقیقی خود را از آن بهره مند می سازد. این روز را به تمام بهورزان پنج شهرستان تبریک گفته، از خداوند متعال برای این همکاران گرامی توفیق بیشتر خدمتگزاری در عرصه بهداشت و سلامت مردم را آرزومندم. دکتر علی رادفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم ...