بازدید استاندار خراسان جنوبی از نمایشگاه دستاوردهای تعاونی های استان
سایر منابع:
سایر خبرها
استاندار: اتاق تعاون خراسان شمالی از انفعال خارج شود
به گزارش ایرنا ، بهمن نوری روز چهارشنبه در جشنواره تقدیر از تعاونی های برتر خراسان شمالی اظهار کرد: اتاق تعاون در استان ها، حلقه واسط این شرکت ها است و رسالت آن، پیگیری و برطرف کردن مشکلات تعاونی ها است اما در خراسان شمالی، عملکرد خوب و فعالیت قابل توجه از این اتاق دیده نمی شود. وی افزود: اگر نیاز به ورود و اقدام است، مجموعه استانداری ورود پیدا خواهد کرد تا این اتاق بتواند به رسالت
کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی ودارایی استان اصفهان در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی استان با حضور دکتر جمالی نژاد استاندار اصفهان، معاونین استاندار و مدیران کل استانی در محل سالن اجلاس سران برگزار گردید. اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان در این جشنواره موفق به کسب رتبه برتر تحقق شعار سال گردید و ناصر یارمحمدیان مدیر کل امور اقتصادی ودارایی استان تندیس جشنواره را دریافت نمود. کسب این موفقیت را به کلیه همکاران عزیز و پرتلاش تبریک و تهنیت میگوییم.
تاکید استاندار خراسان جنوبی بر تامین آرامش مسافران در جاده ها
تذکر و برخورد جدی باید در دستور کار قرار گیرد. استاندار خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت مناسب نظافت نمازخانه ها و مجتمع های خدماتی بین راهی استان، اظهار کرد: به نسبت بسیاری از استان ها شرایط نمازخانه ها رضایت بخش تر است. هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود، به اهمیت برگزاری جشنواره های بومی و محلی مانند جشن زعفران و گل نرگس اشاره کرد و افزود: این برنامه ها نقش موثری در ایجاد نشاط
سینما محل تحقق شعار ایران فقط تهران نیست می شود + فیلم
چند طرح سینمایی ملی در خراسان رضوی با حمایت استاندار آغاز شده و این استان می تواند فراتر از سطح ملی عمل کرده و با توجه به تنوع اقلیمی و جغرافیایی و تاریخچه فرهنگی خود زمینه همکاری های بین المللی با کشورهای همسایه مانند ازیکستان، تاجیکستان و افغانستان که میراث مشترک فرهنگی با ایران دارند را نیز فراهم آورد. فریدزاده ادامه داد: توسعه فعالیت های سینمایی در استان خراسان رضوی می تواند موجب اف
بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان خراسان جنوبی
بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان با قدردانی از دست اندرکاران بخش تعاون با حضور استاندار خراسان جنوبی ، نماینده مردم شهرستانهای بیرجند ، خوسف ودرمیان در مجلس شورای اسلامی، مدیران اجرایی استان وتعاونگران برتر برگزار شد
خراسان جنوبی در مسیر پیشرفت قرار گرفت/ سرمایه گذاری در حوزه های نوین اقتصادی
والامقام استان و شهرستان خوسف تصریح کرد: مردم این دیار همواره با فرهنگ، نجابت و دین داری خود زبانزد بوده و شخصیت های بزرگی را به کشور تقدیم کرده اند. استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه توفیق حضور در جمع مردم خوسف فرصتی ارزشمند است، متذکر شد: امروز شاهد تلاش مسئولان و همراهی معتمدین و نخبگان برای آبادانی این منطقه هستیم. وی افزود: مجموعه دولت در استان با همدلی و هم افزایی
برگزاری نهمین جشنواره مالک اشتر در جاجرم
زمینه ای برای نمونه برداری سایر رده ها از تجربیات مؤثر است تا فعالیت های بسیج در سراسر استان با کیفیت و اثربخشی بیشتری دنبال شود. اکبری در پایان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، از تلاش های همه بسیجیان، پیشکسوتان و خانواده های شهدا در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تقدیر کرد. گفتنی است همزمان با هفته دفاع مقدس، نهمین جشنواره مالک اشتر شهرستان جاجرم با حضور جمعی از بسیجیان، پیشکسوتان، خانواده های معظم شهدا و مسئولان محلی و با هدف تجلیل از رده های برتر بسیج که در خدمت رسانی به مردم و بهره گیری از ظرفیت های مردمی و دولتی موفق تر عمل کرده اند، برگزار شد. ...
تقدیر از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان امروز با حضور استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام، جمعی از مسئولان و مدیران استان در بیرجند برگزار شد. در این مراسم موضوعات مربوط به تعاونی های استان مطرح شد، همچنین از 14 تعاونی برتر خراسان جنوبی تجلیل شد. مسئولان خراسان جنوبی در حاشیه بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان از نمایشگاه میزبازار ویژه ارائه دستاوردهای تعاونی های استان بازدید کردند.
727 فرصت شغلی در بخش تعاون خراسان جنوبی ایجاد شد
به گزارش خبرنگار مهر ، غلامرضا اشرفی عصر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم در استان توسعه انرژی های خورشیدی بوده و در این راستا تاکنون 23 تعاونی فعال در این حوزه تشکیل شده است. مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه یکی از سه طرح برتر ملی در حوزه انرژی خورشیدی متعلق به خراسان جنوبی است، افزود: این طرح موفق به دریافت لوح
خراسان جنوبی میزبان برنامه ملی ایران جان می شود
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدرضا هاشمی، استاندار خراسان جنوبی، در حاشیه چهاردهمین جلسه ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به افزایش حجم مسافرت ها در ایام پایانی تابستان گفت: با توجه به تقارن پایان تعطیلات تابستانی و بازگشایی مدارس، شاهد افزایش سفرها در این ایام هستیم. خراسان جنوبی در مسیر تردد بیش از 7 استان کشور قرار دارد و به عنوان استانی وسیع و پرتردد، آماده خدمات رسانی مطلوب به
لزوم همکاری مسئولان با صداوسیما برای معرفی ظرفیت های خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، استاندار در ستاد خدمات سفر استان با قدردانی از تلاش صدا و سیمای خراسان جنوبی در معرفی استان در شبکه های مختلف و برنامه ایران جان گفت: باید تلاش کنیم در این ویژه برنامه که در آبان میزبان استان ماست، ظرفیتهای خراسان جنوبی به ویژه در بخش گردشگری و کشاورزی را معرفی کنیم. هاشمی همچنین خواستار نظارت بیشتر مسئولان بر وضعیت جاده های استان در روزهای
تجلیل از مدیران دستگاه های اجرایی و شهرداران برتر و کارکنان نمونه استان
استاندار در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی این استان، بر لزوم تغییر سبک زندگی مدیران و مسئولان در شرایط اقتصادی فعلی کشور تأکید کرد.
آماده باش دستگاه های اجرایی برای مدیریت سفرهای پایان تابستان
/> استاندار خراسان جنوبی گفت: عشایر نیز با برپایی چادرهای پذیرایی می توانند در مواقع اضطراری به مسافران کمک کنند. وی رعایت بهداشت و نظافت در نمازخانه ها و مجتمع های رفاهی را ضروری دانست و تصریح کرد: وضعیت این اماکن در خراسان جنوبی نسبت به بسیاری از استان ها مطلوب تر است، اما باید به طور مستمر پایش و بهبود یابند. هاشمی به نقش جشنواره های محلی اشاره کرد و افزود: رویدادهایی
خراسان جنوبی جزو استان های برتر کشور در حوزه تعاون است
ملی کشور در حوزه انرژی خورشیدی از خراسان جنوبی بود. وی ادامه داد: با حمایت استاندار خراسان جنوبی و همکاری اتاق تعاون استان در کمترین زمان ممکن این طرح اجرا و در سطح ملی معرفی شده است. وی با اشاره به اینکه تنها 13 استان کشور موفق به معرفی تعاونی برتر شدند افزود: برخی استان ها تنها یک تعاونی برتر ملی داشتند اما خراسان جنوبی با عملکرد درخشان خود توانست در بخش های مختلف تولیدی و
استاندار خراسان جنوبی: تعاونی ها ، راه عبور از بحران های اقتصادی هستند
به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ سیدمحمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان با قدردانی از دست اندرکاران بخش تعاون گفت: یکی از مهمترین سرمایه های تعاونی ها اعتماد مردم است و باید تلاش کنیم این اعتماد بیش از گذشته تقویت شود. وی با بیان اینکه امروز با رویکرد جدید دولت و نظام، شاهد درخشش تعاونی ها در استان هستیم، تصریح کرد: حمایت از این بخش می تواند علاوه
ثبت نام 10 هزار و 757 دانش آموز در پایه اول ابتدایی در خراسان جنوبی
شدند مرتضوی با اشاره به تأسیس منطقه آموزش و پرورش جدید در استان پس از 21 سال، افزود: این کار با حمایت استاندار، امام جمعه و نمایندگان مردم در مجلس انجام شده و یکی از شاخص ترین رویدادهای آموزش و پرورش خراسان جنوبی است. وی به خرید تجهیزات آموزشی و ورزشی به ارزش بیش از 11 میلیارد و 800 میلیون ریال اشاره کرد و افزود: این تجهیزات شامل ملزومات هنرستان ها، مدارس عشایری و معاونت
استاندار خراسان جنوبی: افزایش تصادفات شهریورماه جای تأسف دارد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سید محمدرضا هاشمی، استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش تصادفات جاده ای در شهریورماه، بر ضرورت استقرار مستمر دهیاری ها و عشایر در کنار جاده ها، برخورد جدی با متخلفان و تقویت خدمات رفاهی تأکید کرد. وی با بیان اینکه افزایش تصادفات جاده ای در استان جای تاسف دارد، گفت: تمام دهیاری ها موظف هستند در نقاط
تعاونی ها ظرفیت مغفول اقتصاد کشور هستند
به گزارش خبرنگار مهر ، بهمن نوری پیش از ظهر چهارشنبه در جشنواره تجلیل از شرکت های تعاونی های برتر خراسان شمالی که در سالن اجتماعات بانک ملی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: خراسان شمالی با ظرفیت های خود در مسیر توسعه قرار دارد و اتاق تعاون نمونه ای از این ظرفیت هاست. وی با اشاره به سهم 25 درصدی تعاونی ها از اقتصاد کشور افزود: تاکنون این سهم به طور کامل محقق نشده است. استاندار
کسب مقام سوم تیم مرزبانان غیور صالح آباد در جشنواره استعدادیابی کشور
هنرهای فردی و شکستن اجسام سخت از رشته های پنچاک سیلات و کیک بوکسینگ WKO شرکت کرد و در مرحله اجرای اول، با دریافت چهار چراغ سفید و یک چراغ طلایی، به عنوان فینالیست برتر به مرحله پایانی راه یافت. سرپرست تیم ذوالفقار افزود: این تیم 12 نفره که متشکل از هنرجویان در رده های سنی نونهالان 6 سال تا بزرگسالان بود به همراه تیم عقاب ها از مشهد، به عنوان دو تیم منتخب استان خراسان رضوی در این مسابقات حضور
جشنواره تعاونی های برتر خراسان جنوبی
در جشنواره تعاونی های برتر خراسان جنوبی و با حضور استاندار 14 تعاونی برتر ملی و استانی تقدیر شدند.
تعاون موتور محرک توسعه استان است/ رشد 15 درصدی تشکیل تعاونی ها در خراسان شمالی
به گزارش خبرآنلاین، استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: خراسان شمالی در مسیر توسعه قرار دارد و باید با تلاش مضاعف و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، به ویژه در بخش تعاون، سرعت این روند افزایش یابد. بهمن نوری با تأکید بر رفع موانع و مشکلات بخش تعاون افزود: یکی از حوزه های مهمی که تعاون می تواند در آن نقش آفرینی کند، خودکفایی در تولید برق است؛ موضوعی که با همکاری تعاونی ها امکان تحقق
اعتماد مردم، بزرگ ترین سرمایه تعاونی ها است
به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه بیست وششم شهریور_ در آئین بیستمین جشنواره تعاونی های برتر استان اظهار کرد: بزرگ ترین دارایی بخش تعاون، اعتماد مردم است، سرمایه ای که با تلاش مشترک باید هر روز تقویت شود. وی افزود: در سال های اخیر و با نگاه تازه دولت، تعاونی ها در استان توانستند بدرخشند و با ایجاد فرصت های شغلی پایدار، هم نشاط اجتماعی را گسترش دهند و
تحول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی/راه اندازی هنرستان کارآفرینان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مهدی مرتضوی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در این جلسه با قدردانی از حمایت های اعضای شورا و استاندار گفت: آموزش و پرورش استان امروز در مسیر تحول قرار گرفته و دستاوردهای مهمی در شش ماهه نخست سال به دست آورده است. طرح از حرم تا مدرسه با هدف تجهیز نمازخانه مدارس آغاز شده و اولویت آن مدارس شبانه روزی است. وی افزود: آموزش و پرورش استان موفق به کسب مقام
تکرار افتخار؛ انتقال خون اردبیل برای چهارمین سال متوالی دستگاه برتر استان شد
اداره کل انتقال خون استان اردبیل برای چهارمین سال پیاپی، با دریافت تندیس و لوح تقدیر در جشنواره شهید رجایی، به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان اردبیل، در آیین تجلیل از دستگاه های برتر اجرایی در جشنواره شهید رجایی که با حضور مسعود امامی یگانه، استاندار اردبیل برگزار شد، اداره کل انتقال خون این استان برای چهارمین سال متوالی به این عنوان دست
کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل
در مراسم معرفی و تجلیل از دستگاه های برتر استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی که به ارزیابی عملکرد سال 1403 اختصاص داشت، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل به عنوان رتبه اول دستگاه های فرهنگی، علمی و آموزشی معرفی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شیوا بیان، عملکرد دستگاه های اجرایی استان اردبیل در جشنواره شهید رجایی در قالب 6 گروه ارزیابی می شود که گروه فرهنگی، علمی
تقدیر از آبفای استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی
شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر در بخش زیر بنایی و زیر ساخت در بیست و هشتمین جشنواره شهید رجایی شناخته شد. در این جشنواره که پیش از ظهر روز چهارشنبه 26 شهریور ماه با حضور رییس مرکز ایرانیان خارج از کشور، استاندار اصفهان، برخی از نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی در سالن اجلاس اصفهان برگزار شد، ناصر اکبری، مدیر عامل آبفای استان لوح تقدیر و یادبود
شهردار ارومیه عنوان کرد: تلاش برای جذب سرمایه گذاران با برندسازی ملی و بین المللی انگور
آیدین رحمانی رضائیه در گفت وگو با خبرنگاران به اشاره به اهداف هشتمین جشنواره انگور، گفت: یکی از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره توسعه گردشگری و جذب گردشگران از شهرها و استان های همجوار و حتی استان های عمقی کشور است. وی افزود: در سه روز اول جشنواره نیز شاهد حضور میهمانانی از استان های مختلف کشور از جمله گیلان، خراسان رضوی، یزد، تهران، اصفهان و به ویژه آذربایجان شرقی و همچنین گردشگران
برای اولین بار؛ کسب رتبه برتر شرکت شهرک های صنعتی اردبیل در جشنواره شهید رجایی
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، هاشم علایی در حاشیه جلسه شورای راهبری تحول اداری استان که با محوریت تجلیل از دستگاه های برتر جشنواره شهید رجایی و با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی که هر ساله تحت عنوان جشنواره شهید رجایی، توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در قالب شاخص های عمومی و اختصاصی
جشنواره کشوری شطرنج ویژه دختران 8 تا 18 سال کشور در مشهد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت : 250 شطرنج باز از 26 استان کشور در این مسابقات به روش سوئیسی و در 9 دور با هم رقابت میکنند. سعید پیرملکی افزود: این مسابقات در 6 رده سنی برگزار میشود و در هر رده 6 نفره برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد. وی افزود:این مسابقات از 23 در سالن هیات شطرنج استانآغاز شده است و تا بیست و نهم شهریور ماه ادامه دارد.