سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۲۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
کلبه سرگرمی ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۰۶:۴۲

سایه مافیا بر سر حریم تهران/ شهرداری جیب مافیا را پر می کند یا استانداری؟

تنش میان دولت و مدیریت شهری بر سر حریم تهران وارد مرحله تازه ای شده است. درحالی که شهرداری تهران براساس قانون دهه 50، خود را مسئول اصلی نظارت و کنترل ساخت وساز در محدوده حریم می داند، استانداری با تکیه بر اختیارات جدید شورای عالی شهرسازی، در پی تغییر این ساختار است. به گزارش خبرآنلاین روزنامه شرق نوشت: نتیجه این رویارویی، نه فقط اختلافی حقوقی، بلکه گشودن مجدد دروازه ای است که کارشناسان از آن با عنوان بازگشت حریم خواری یاد می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)