چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۳۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری پتروشیمی نیوز ۱۴۰۴/۰۸/۱۴ - ۱۸:۲۸

کاهش مصرف انرژی بدون بودجه دولتی

به گزارش پتروشیمی نیوز به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، علی ربانی در نشست مشترک با رقیه رحمانی، مدیرکل بهزیستی استان مازندران و هژبر جوادی، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران با تأکید بر تداوم پویش کاهش 10 درصدی مصرف انرژی بیان کرد: با همکاری شرکت گاز استان مازندران، بهزیستی و مشارکت خیران، برای نخستین [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)