دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۳۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ربیع ۹ ساعت پیش

معاون اقتصادی سایپا: فرایند واگذاری سهام با بورس در حال پیگیری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ربیع ؛به نقل از فارس؛ علیرضا بیاتی، معاون اقتصادی گروه خودروسازی سایپا، امروز در یک نشست خبری که در بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد درباره روند واگذاری سهام این شرکت گفت: در چهارم و دوازدهم اسفند 1403 دو نامه از سوی بورس دریافت کردیم که در آن خواسته شده بود برنامه سایپا برای واگذاری سهام ارائه شود. وی افزود: در 13 اسفند 1403 به بورس پاسخ دادیم و درخواست کردیم ابتدا افزایش سرمایه شرکت انجام شود و سپس فرآیند واگذاری ادامه یابد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)