چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
فرارو ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۵:۵۲

مصرف بنزین دوباره "کارتی" می شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از احیای مجدد کارت سوخت و فراهم شدن سازوکارهای آن در دولت خبر داد. محمد خالدی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم از فراهم شدن سازوکارهای به کارگیری مجدد "کارت هوشمند سوخت" در دولت خبر داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)