پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۴۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته

نشست 'حضرت مریم درقرآن و گفت وگوی ادیان' درفیلیپین برگزار شد

مقیم/نشست 'حضرت مریم در قرآن و گفت و گوی ادیان از طریق هنر' با همکاری رایزنی فرهنگی سفارت ایران در فیلیپین و دانشگاه دلاسال این کشور برگزار شد و شرکت کنندگان گفت وگوی میان ادیان را راهی برای درک بهتر جوامع از یکدیگر دانستند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)