دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۸:۳۷Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۸:۴۴

110هکتار از زمین های دولتی هرمزگان تحویل بنیاد مسکن شد

محمد درویش خواه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تحویل این زمین ها در راستای اجرای ماده چهار قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن انجام شده است. وی بیان داشت: زمین های یاد شده در محدوده شهرستان های بندرعباس، میناب و بندرخمیر قرار دارد. معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان اظهارداشت: واگذاری زمین ها به بنیاد مسکن در جهت رفع نیازهای مسکن، ساخت دهیاری، تاسیس مرکز بهداشتی و درمانی، مدرسه، مسجد، تکایا و اماکن ورزشی صورت گرفته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)