سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۰۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۵

ساختمان انتقال خون کردستان سال آینده به بهره برداری می رسد

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان بر تسریع مراحل احداث ساختمان فنی انتقال خون کردستان تاکید کرد و با اشاره به ضرورت تامین منابع مالی این طرح گفت: استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان تلاش می کنند این ساختمان تا پایان سال 98 به بهره برداری برسد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)