سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
دیار جنوب ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۲:۳۹

مسؤولان برای افزایش نشاط بین مردم تلاش کنند

تاریخ ایجاد در 14 بهمن 1397 معاون سیاسی فرماندار شهرستان دیر گفت:شادی و نشاط حق مردم است و باید تلاش کنیم زمینه نشاط و افزایش امید به فردا در مردم فراهم کنیم. به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دیر، مسعود تنگستانی امروز در آیین اجرای برنامه های کاروان نشاط و امید در روستای مغدان بخش بردخون اظهار داشت: آسیب های اجتماعی را می توان با اجرای برنامه های شاد و تقویت نشاط در جامعه کاهش داد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)