سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۲:۲۹

چهارمین شرکت ژاپنی نیز واردات نفت از ایران را از سر گرفت

شفقنا- پالایشگاه جِی ایکس تی جی ( JXTG Nippon Oil & Energy ) به دنبال اقدام سه شرکت قبلی ژاپنی برای خرید نفت ایران، از امروز دوشنبه واردات نفت از ایران را از سر گرفت. پایگاه خبر انرژی اس اند پی گلوبال آمریکا روز دوشنبه به نقل از سخنگوی این شرکت نفتی امروز دوشنبه اعلام کرد که این شرکت از امروز اولین محموله نفتی خود را به وسیله نفتکش ‘وی ال سی سی انوس بریز- VLCC Eneos Breeze’ از جزیره خارک ایران بارگیری کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)