سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۸:۵۲Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همسو نیوز ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۱

علیرضا منصوریان: در شرایط سخت مالی، توانستیم بهترین استفاده را از تعطیلات ...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان ، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ما دو ماه برای آماده سازی تیم فرصت داشتیم و از همه تیم ها زودتر آغاز کردیم. به اعتقاد من و اعضای کادر فنی، عقب تر از بقیه تیم ها بودیم و جایگاه مان نشان می داد باید زودتر شروع می کردیم. از این اتفاق راضی هستیم و از سعید آذری تشکر می کنم. در شرایط سخت مالی و بودجه ای، توانستیم بهترین استفاده را از این دو ماه داشته باشیم. ادامه دارد... ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)