سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۹:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
ایستنا ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۰۳

جاسوسی دولت امارات از کاربران آیفون در سال 2016

پس از گذشت بیش از دو سال حالا خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه دولت امارات برای جاسوسی از کابران آیفون در سال 2016 از نقصی امنیتی در iMessage استفاده کرده است. گزارش رویترز حاکی است که تیمی از متخصصان سابق جاسوسی دولت آمریکا که هم اکنون برای امارات متحده عربی کار می کنند، با استفاده از یک ابزار جاسوسی پیچیده به نام Karma به گوشی آیفون فعالان سیاسی، دیپلمات های و رهبران کشورهای رقیب نفوذ کرده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)