چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۷

گاوداری 50 راسی کنگاور به بهره برداری رسید

فرماندار کنگاور روز دوشنبه در حاشیه این افتتاح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این گاوداری در روستای ده کهنه بخش مرکزی شهرستان و با ظرفیت تولید سالانه حدود 400 تن شیرخام به بهره برداری رسید. خیراله خزایی با بیان اینکه کل سرمایه گذاری این طرح یک میلیارد و 825 میلیون تومان بوده افزود: سهم آورده مجری یک میلیارد و 373 میلیون بوده و مابقی از محل تسهیلات بانکی پرداخت شده است. او اضافه کرد: چهار نفر با افتتاح این طرح بصورت مستقیم مشغول به کار شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)