سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۹:۵۹Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرمانداری آران و بیدگل ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۰:۰۵

افتتاح دو شبستان در امامزاده قاسم (ع) و امامزاده هادی(ع) آران و بیدگل

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آران و بیدگل، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دو شبستان در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) و امامزاده هادی(ع) با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرماندار شهرستان آران و بیدگل، نماینده مردم شریف شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه آران و بیدگل، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان این شهرستان با هزینه ای بیش از 55 میلیارد ریال افتتاح شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)