چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۳:۵۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۱۲:۵۴

یک نوزاد دراردوگاه سیل زدگان اهواز متولد شد

محسن شیخی علیزاده پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پدر و مادر این نوزاد از اهالی منطقه عین 2 اهواز هستند که بعد ازجاری شدن سیلاب در این منطقه و تخلیه محل زندگی، در اردوگاه اسکان اضطراری شهید علی هاشمی در منطقه 3 اهواز مستقر شده اند. وی با اشاره به اینکه اردوگاه شهید هاشمی نزدیک شرکت لوله سازی اهواز است گفت: مادر این نوزاد توسط امدادگران جمعیت هلال احمر تحویل اورژانس و به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد و اکنون حال مادر و کودک مطلوب گزارش شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)