سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۵:۱۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۱۹:۲۶

استاندار: نرخ بیکاری در فارس در دولت تدبیر و امید روند نزولی داشته است

به گزارش ایرنا عنایت الله رحیمی، پنجشنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان ارسنجان در نشست شورای اداری این شهرستان، یکی از دغدغه های مردم و مسئولان را مشکل بیکاری دانست و افزود: برای نخستین بار، میزان بیکاری فارس در سال 95 از متوسط کشور که 12و چهار دهم درصد بود کمتر شد و به 11و چهار دهم درصد رسید. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)