سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۱۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۰۹:۴۹

پرده برداری راز بوی بد در عسلویه

مسئول دبیرخانه پایش آلودگی صنایع نفت، گاز و انرژی و اثرات آن بر سلامت گفت: انتشار بوی بد در منطقه عسلویه حاصل فعالیت شرکت های پتروشیمی در این منطقه و تولید صدها تن گوگرد است که متأسفانه به شکل استانداردی ذخیره سازی نمی شود لذا هر از گاهی شاهد بروز این آلودگی ها حتی در کف خیابان ها هستیم و مردم آن منطقه می گویند وقتی با اتومبیل رد می شویم لاستیک ها زرد می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)