سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۰۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فانوس زاگرس ۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۴۰

قلع و قمع 300 اصله درخت در منطقه سربیشه و بیدزرد توسط منابع طبیعی گچساران

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: برای جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی تعداد 300 اصله درخت در منطقه سربیشه و بیدزرد گچساران توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گچساران قلع و قمع شد. به گزارش فانوس زاگرس،فرهان جلیلی اظهار کرد: تعداد 300اصله درخت در منطقه سربیشه و بیدزرد شهرستان گچساران توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری قلع و [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)