سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۳۸Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بازتاب ۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۴:۰۹

دولت حق دریافت عوارض از آزادراه تهران قم را ندارد

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان با انتقاد از وضع عوارض بر ورودی اتوبان تهران ساوه و تهران قم گفت: عمر این اتوبان ها تمام شده و دولت حق ندارد عوارض بگیرد؛ چرا با دولت که میلیارد میلیارد از جیب مردم می دزد، برخورد نمی شود. حسن نوروزی با اشاره به الکترونیکی شدن دریافت عوارض در چهار آزادراه اظهار کرد: این کار چندین مشکل دارد که برای برخی مناطق و استان ها مشکل ایجاد کرده و دولت با این اقدام، بنیان گذار گرانی و فشار بر مردم شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)