دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۷:۱۳Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آی تی آنالایز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۲:۵۰

رانندگان تاکسی اینترنتی در آمریکا اعتصاب می کنند

در روزهای آتی رانندگان شرکت تاکسی اینترنتی اوبر در نیویورک نسبت به وضعیت شغلی خود اعتصاب می کنند. این اعتراض در حالی برنامه ریزی شده که اوبر تصمیم دارد عرضه اولیه سهام خود در بورس نیویورک را آغاز کند. به گزارش رویترز، به هرحال دلیل اعتراض رانندگان شرایط ناعادلانه استخدام اعلام شده است. این اعتراضات در حقیقت نشان دهنده یکی از چالش های اوبر برای کاهش هزینه های رانندگان و دسترسی به سوددهی و از سوی دیگر پرداخت دستمزد کافی به رانندگان برای حفظ خدمات آنان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)