سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۷:۲۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
فرتاک نیوز ۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۲۶

عراق: به آمریکا گفتیم فعلا به گاز و برق ایران نیاز داریم

'لوی الخطیب' وزیر برق عراق در اظهاراتی که روز دوشنبه در رسانه های عراق منتشر شد گفت که رسیدن به مرحله خودکفایی عراق در زمینه برق به دو تا سه سال زمان آنهم در صورت اجرای طرح های بزرگ در این مدت، نیاز است. وی گفت: عراق به آمریکایی ها گفته است که در حال حاضر به واردات برق و گاز از ایران نیاز دارد و هم اکنون نزدیک به 1200 مگاوات برق و همچنین گاز مصرفی برای تولید 2800 مگاوات برق دیگر را از ایران وارد می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)