سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۷:۵۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۷:۴۹

دریافت کنندگان ارز 4200 تومانی دلیل گرانی کالاهای وارداتی هستند

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس با انتقاد از دولت برای دادن ارز 4200 تومانی به تاجران گفت: دولت در سال گذشته به بعضی تاجران و واردکنندگان ارز 4200 تومانی داده بود تا این افراد کالاها و ارقام ضروری مردم را تأمین کنند ولی طی گزارش های دریافتی کالاهای واردشده توسط این افراد گران شده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)