سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۵۶Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
تهران پرس ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۸

تسریع، تکمیل و ایمن سازی جهت بازگشایی ایستگاه های بسیج و میدان محمدیه

به گزارش تهران پرس، علی امام، مدیرعامل این شرکت به همراه مجری و مدیران اجرایی و فنی خط 7 از ایستگاه های 17 شهریور، میدان قیام و میدان محمدیه بازدید کرد. وی با اشاره به ضرورت راه اندازی بخش شرقی- غربی خط 7 از ایستگاه بسیج تا مهدیه طی چند ماه آینده، تاکید کرد: با توجه به آنکه ورودی در حال احداث میدان محمدیه ،خط 7 را به خط 1 متصل می کند، باید هرچه سریع تر عملیات نصب پله های برقی جهت راه اندازی این ایستگاه طی ماه جاری انجام شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)