چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۶:۳۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۰۰:۰۳

اعلام نتایج اعتبار بخشی دانشگاه های علوم پزشکی/اولتیماتوم وزارت بهداشت به ...

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت از آغاز اجرای دور دوم برنامه اعتبار بخشی مؤسسات و مراکز آموزشی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: نتایج دور اول اجرای این برنامه در سال 97 اعلام شد و به دانشگاه هایی که رتبه قابل قبولی را کسب نکردند اولتیماتوم داده شد تا رتبه خود را ارتقا دهند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)