سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۳:۲۵Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
شفقنا ۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۱۳:۴۵

صدیقه احمدی: سن گرایش به تنهازیستی در آینده به 18 سال می رسد

شفقنا زندگی- عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی و متخصص روان درمانی، برخلاف سایر کارشناسان معتقد است که پدیده تنهازیستی بیشتر در میان زنان جامعه رواج دارد. او همچنین می گوید با توجه به تغییراتی که در جامعه ایجاد شده سن گرایش به تنهازیستی در سال های آتی از سنین 20 تا 25 سال به 18 سال کاهش پیدا می کند. احمدی نقش خانواده، رسانه، دولت و مدارس را نیز در زمینه تنهازیستی و علل گرایش جوانان به این پدیده پر رنگ و اثرگذار می داند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)