چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۱:۳۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
اتاق نیوز ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۲۳:۰۸

ایران 6 تیرماه از سقف 300 کیلو اورانیوم غنی شده عبور می کند

به گزارش اتاق خبر ، به نقل از مهر، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری که در مجتمع هسته ای آب سنگین اراک برگزار شد، اظهار داشت: ششم تیرماه (27 ژوئن) از مرز تولید 300 کیلوگرم اورانیوم غنی شده عبور خواهیم کرد و علاوه بر آن، افزایش تولید به شدت بالا خواهد رفت و ما بعد از عبور از 300 کیلوگرم، سرعت افزایش اورانیوم غنی شده با درجه پایین را از 3.67 درصد بیشتر خواهیم کرد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)