دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۵۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایسنا ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۲۰

افتتاح پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت با حضور وزیر نیرو

پروژه آبرسانی به شهر کوهدشت مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، این پروژه طی مراسمی با حضور اردکانیان وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان کوهدشت افتتاح شد. حمیدرضا کرموند، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص مشخصات پروژه به ایسنا گفت: مخزن 3600 مترمکعبی بتنی و GPR برای این پروژه احداث شده است. وی با اشاره به اجرای 25 کیلومتر خط انتقال فولادی، اضافه کرد: حفر و تجهیز 14 حلقه چاه با دبی 250 لیتر بر ثانیه از دیگر اقدامات انجام شده است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)