دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۱۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
روزنامه اصفهان زیبا ۱۳۹۸/۰۴/۰۶ - ۱۰:۴۷

نمک مهم ترین عامل افزایش فشارخون است

در نشست خبری فشارخون که در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، دکتر کمال حیدری، رئیس مرکز بهداشت استان به همراه دکتر مهشید احمدیان، مدیر گروه بیماری های غیرواگیر در زمینه عملکرد کمپین فشار خون و توصیه های لازم در رابطه با مبتلایان به این بیماری صحبت هایی بیان کردند که به بخشی از آن اشاره می کنیم.در حال حاضر اعضای کمپین فشارخون بالا فعالیت های زیادی جهت اندازه گیری فشارخون انجام داده اند و این اقدامات که از حدود یک ماه پیش شروع شده است تا 15 تیر ادامه خواهد داشت ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)