پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۲۶Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۸

125 طرح اقتصادی و عمرانی هفته دولت در شهرستان اراک بهره برداری شد

به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده عصر روز دوشنبه در دیدار با مردم ساروق از توابع اراک، افزود این طرح ها با سرمایه گذاری 2 هزار و 250 میلیون ریال اجرا و تکمیل شده است. وی ادامه داد : بهره برداری از این طرح ها برای 503 نفر از مردم شهرستان اراک اشتغال به همراه دارد که این مهم هدیه دولت به مردم این خطه است. استاندار مرکزی از اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به امامزاده 72 تن ساروق شهرستان اراک خبرداد و گفت : 100 درصد این منابع مالی تا پایان امسال اختصاص می یابد و هزینه می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)