سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۶:۳۷Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۸/۰۷/۱۵ - ۱۲:۵۰

احیای کشت پنبه در خراسان

جواد افتخاری | خراسان رضوی - خبرنگار: کشت پنبه در خراسان رضوی در سال های اخیر رونق یافته است و افزایش سطح زیر کشت این محصول در استان شاهدی بر این ادعاست. در سال های گذشته، بی توجهی در سطح کلان به کشت این محصول آن را به حاشیه رانده بود در حالی که به گفته رئیس مرکز تحقیقات پنبه شرق، 50 درصد نیاز کشور به پنبه برای نساجی از طریق واردات تامین می شود ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)