دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۶:۴۲Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایران آنلاین ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۰۷:۲۴

947 میلیون دلار را صدا و سیما پس داده است

گروه سیاسی/ عزت الله ضرغامی، رئیس پیشین سازمان صدا و سیما پذیرفت که منظور رئیس جمهوری از ماجرای گم شدن 947 میلیون دلار در یک نهاد، مربوط به صدا و سیما و در دوره مدیریت او بوده است، هرچند ضرغامی این پذیرش را با این توضیح همراه کرد که هنگام دریافت هر قسط تازه از بانک مرکزی، ریز هزینه های صدا و سیما از این مبلغ را به این نهاد اعلام کرده است. پیش از این رئیس جمهوری در سفر استانی به یزد گفته بود که نهادی 947 میلیون دلار پول را گرفته و پس نداده است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)