سایر منابع:
سایر خبرها
ایجاد محدودیت و حذف شرایط پذیرش مسافران نوروزی در تبریز
اظهار داشت: بحث گردشگری و رونق اقتصادی همواره در دستور کار شهرداری تبریز است، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت پیشگیری از همه گیری آن، لازم است که به نوعی شهر و استان خود را قرنطینه کرده و از تردد خودرو های غیر بومی ممانعت به عمل آید. او در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که متخصصین امر نیز تأکید دارند، از هموطنان عزیز می خواهیم در خانه خود بمانند و از تردد های بین شهری پرهیز شود. انتهای پیام/
دایر شدن هشت ایستگاه سنجش سلامت در ورودی های لرستان
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، احمدحسین فتایی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا در لرستان اظهارداشت: ورودی شهرستان بروجرد از سمت استان مرکزی، ورودی شهر اشترینان از سمت استان همدان، ورودی شهرستان الیگودرز از سمت اصفهان و ورودی شهرستان دلفان از سمت کرمانشاه از جمله محل های تعیین شده هستند. او افزود: همچنین بر اساس این مصوبه در ورودی شهرستان
تدابیر آموزش و پرورش بویراحمد برای جبران تحصیلی دانش آموزان / مدارس در بویراحمد کاملاً تعطیل نیست / ...
اختیار دانش آموزان گچساران، باشت، دهدشت و سایر نقاط استان نیز قرار داده شود و در واقع ما شبکه آموزش را از طریق این سایت بومی و استانی کردیم. وی آدرس اینترنتی این سایت آموزش را http://meduus.ir اعلام کرد. مرادیان گفت: در سیستم آموزش مجازی دو نوع مخاطب دانش آموزان شهری و روستایی داریم. دسترسی دانش آموزان شهری به فضای مجازی راحت تر است، ولی برای دانش اموزان روستایی از طریق راهبران آموزشی
ابتلای 35 نفر در خراسان جنوبی به کرونا/ تولید ماسک توسط 2 شرکت تولیدی آغاز می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد دهقانی امشب به خبرنگاران رسانه های گروهی، اظهار داشت: ارسال نمونه های مبتلایان و افراد مشکوک کرونا ویروس در استان خراسان جنوبی به دو صورت انجام شد که در مرحله اول نمونه ها به تهران ارسال و جواب آزمایشات دریافت می شد. وی با اشاره به اینکه بعضا نمونه ها تجمیع و سپس نتیجه آزمایشات از تهران اعلام می شد که این موضوع باعث جهش آماری شد، بیان داشت: در
مبتلایان به کرونا در فارس به 104 نفر رسید
خبرگزاری فارس: عبدالرسول همتی گفت: با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به 104 نفر رسیده است. وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در فارس گزارش نشده است، افزود: هم اکنون 51 درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و 44 درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 5 درصد نیز با بهبودی
لزوم اعمال سختگیرانه تر مداخلات در تهران/پنهانی مراسم گرفتن شجاعت نیست، بازی با جان مردم است
بود که طبیعتا در سایر الگوها هم می تواند تکرار شود. وی همچنین گفت: تاکید می کنم که با توجه به اینکه در پیک بیماری هستیم و آمار هم نشان دهنده روبه افزایش بودن است و بیماری هم در تهران و سایر نقاط کشور کنترل نشده و در عین حال آمار کشوری و جهانی رو به تزاید است، بنابراین اگر حجم مداخلاتمان نسبت به دو هفته گذشته افزایش نیابد، دچار مشکل می شویم. اکنون میزان مداخله ما در سطح شهر تهران متوسط است
فیلم منتشر شده مربوط به روز هایی است که تخت خالی برای پذیرش داشتیم
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر محمدحسین شهدی نژاد، مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان درباره فیلم چند ثانیه ای منتشر شده در فضای مجازی از وضعیت ناراحت کننده مرد میانسالی مقابل درب فرعی بیمارستان رسول اکرم رشت با عنوان نداشتن تخت خالی برای پذیرش بیمار کرونایی در این بیمارستان گفت: این بیمارستان به عنوان مرکز درمان بیماران کرونا و سایر بیمارستان های تامین اجتماعی استان طبق تصمیمات و سیاست
اعزام 2 گروه هلال احمر به سالند در پی وقوع زلزله 4.8 ریشتری
چند خانه از این روستاها دچار ترک های جزئی شده بودند که باید مورد ارزیابی کارشناسان بنیاد مسکن قرار گیرند. در پی وقوع زمین لرزه ای به بزرگی 4.8 در مقیاس ریشتر، مدیریت بحران استان خوزستان اعلام آماده باش کرده است. لینک کوتاه کپی لینک
جان باختگان کرونا در گلستان به 50 نفر رسید / افزایش بستری ها در بیمارستان ها
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، کبیر سخنگوی ستاد پیشگیری از کرونا گلستان گفت: بیش از 193 بیمار در 24 ساعت گذشته در بیمارستان های گلستان بستری شده اند که اکنون 774 بیمار در بیمارستان ها بستری هستند. کبیر افزود: در این مدت بیش از دو هزار و 300 بیمار مبتلا به بیماری های حاد تنفسی بستری داشتیم که هزار و 400 نفر ترخیص و 290 نفر هم با رضایت شخصی مرخص شدند. منبع: خبرگزاری صدا و سیما انتهای پیام / فا
رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سیدمحمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی طی حکمی مهدی مصری را به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه منصوب کرد. مصری از نیروهای شاغل در بیمارستان بقیه الله اعظم تهران بود که ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه را بر عهده گرفت. رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه عصر امروز از بیمارستان شهید مدرس محل قرنطینه افراد مبتلا یا مشکوک به کرونا
دارو به مقدار کافی برای بیماران کرونایی وجود دارد/بازار سیاه داروی کرونا راه افتاده است
سید حسن اینانلو، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: استان البرز به میزان کافی دارو برای بیماران کرونایی دارد. معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ادامه داد: این داروها با نسخه متخصص مربوطه در اختیار بیماران قرار می گیرد و نیازی نیست که از بازار سیاه تهیه شود. اینانلو اضافه کرد: متاسفانه در برخی از نقاط استان
35 نفر آمار مبتلایان کرونا در خراسان جنوبی/3 نفر فوت کرد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمد دهقانی فیروزآبادی شامگاه ( 18 اسفند) به خبرنگاران رسانه های گروهی با تشریح آخرین وضعیت آمار بیماران کرونا در استان خراسان جنوبی، اعلام کرد: از 172 نمونه ارسال شده 137 نمونه منفی بوده و 35 نمونه مثبت و 9 مورد مثبت تکراری (یک اسم دوبار) اعلام شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تا پایان شب گذشته هیچ نمونه ای در صف انتظار
یادی از بزرگان/حجت الاسلام متقی کاشانی از بنیان گذاران مبارزه با طاغوت در گچساران
به آبادان و خرمشهر تبعید شد. در آبادان و خرم شهر از فعالیت علیه رژیم ستم شاهی کوتاهی نکرد، لذا مجدداً وی را به شهر درورد در استان لرستان تبعید کردند. در آنجا نیز به فعالیت علیه رژیم پهلوی ادامه داد و بالاخره ساواک تحمل شنیدن بیانات این سید جلیل القدر را نداشت و وی را ممنوع المنبر نمودند و به شهر قم بازگشت و مدتی وی را خانه نشین کردند. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند
ورود گردشگر به ایذه ممنوع شد
به سوسن سخن گفت و تأکید کرد: بخش سوسن یکی از نقاط گردشگرپذیر شهرستان است که با همکاری بخشداری و پاسگاه انتظامی سوسن از امروز ورود هرگونه مسافر به آن ممنوع خواهدبود و فقط اهالی این بخش حق تردد را خواهند داشت. وی گفت: تاکنون نمونه مثبتی از کرونا در ایذه مشاهده نشده است اما با کمک شهرداری و به صورت مستمر خیابان های اصلی و پرتردد شهر ایذه ضدعفونی می شوند.
جنگنده های سعودی بار دیگر آتش بس الحدیده را نقض کردند
به گزارش شبکه خبری المیادین، جنگنده های عربستان امروز شهرستان الصلیف واقع در شمال غرب استان الحدیده را امروز در 6 نوبت هدف قرار دادند. از زمان اجرایی شدن توافق آتش بس در استان الحدیده، نیروهای ائتلاف سعودی تاکنون، 52 هزار بار این توافقنامه را نقض کرده که بر اثر آن یکهزار و 65 غیرنظامی کشته و سه هزار و 567 تن نیز زخمی شده اند. همچنین، در حال حاضر درگیری های شدید میان نیروهای
ابتلای 50 نفر به بیماری کرونا در همدان/ آمار وزارت بهداشت اصلاح می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، منوچهر کرمی به موارد قطعی ابتلای افراد به ویروس کرونا در استان همدان اشاره کرد و افزود: آمار مبتلایان به این ویروس در استان به 50 نفر رسیده است. وی با بیان اینکه براساس نتایج آزمایشگاهی در شهرستان اسدآباد 9 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: در شهرستان بهار یک نفر، تویسرکان دو نفر، رزن پنج نفر، فامنین
بیت الحم قرنطینه شد + عکس
تصمیم به بستن کلیه مساجد، کلیساها، صومعه ها، اماکن باستانی، پارک ها، سالن های عمومی، تالارهای عروسی و مجالس گردهمایی در سراسر استان گرفت. حسما ابوالرب معاون وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین هم قبلا از بسته شدن همه مساجد در استان بیت لحم خبر داده بود. خیابان های شهر بیت لحم در جنوب کرانه باختری این روزها خالی از خودرو و رهگذران است. کرکره قریب به اتفاق مغازه ها هم پایین کشیده
ساعت کار مشاغل صنفی در گلستان کاهش یافت
در این اطلاعیه آمده است: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در استان گلستان مقرر شد به منظور جلوگیری از همه گیر شدن این ویروس ساعت کار برخی مشاغل محدود شود. بر این اساس تمام مشاغل به غیر از نانوایی، قصابی، مرغ فروش، میوه و تره بار، خشکبار، لبنیات، فنی، بهداشتی و درمانی تنها در فاصله زمانی ساعت 12 ظهر تا 18 عصر اجازه فعالیت داشته و در باقی ساعات تعطیل خواهند بود. این محدودیت از
بررسی راهکارهای بسیج مردمی علیه کرونا
، پزشکان، پرستاران و کارکنان فعال در خط مقدم مبارزه با آثار بیماری کرونا، بر تقویت آمادگی های مورد نیاز در همه استان ها در چارچوب توافقات مصوب تاکید کرد و گفت: هر استان به یک دژ مستحکم در برابر کرونا تبدیل خواهد شد. در این نشست بر اساس جمع بندی پیشنهادات نشست روز گذشته با استانداران سراسر کشور و با توجه به تاکید ریاست محترم جمهوری و مساعدت ایشان، مقرر شد، در سطح استانها، ایجاد مراکز درمان
آموزش آموزش و پرورش باید با تبدیل وضعیت خدمتگزاران، حقوق آنها را اضافه کند/ضرورت تبدیل وضعیت نیروهای با ...
سید محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر نگار عصر شهروند با اشاره به مشکلات خدمتگزاران آموزش و پرورش و تبدیل وضعیت نشدن آنها به رغم داشتن شش سال سابقه پیمانی گفت: آموزش و پرورش می گوید این نیروها برای خدمتگزاری اسخدام شدند و نمی توان به آنها تبدیل وضعیت بدهند چون اگر این افراد تبدیل وضعیت شوند آموزش و پرورش با کمبود نیروهای خدمتگزار مواجه می شود. وی
تعداد مبتلایان به کرونا در لرستان به 129نفر رسید
ایسنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در استان به 129 نفر رسید. دکتر محمدرضا نیکبخت اظهار کرد: تاکنون 571 نمونه را به مرکز انستیتو پاستور تهران ارسال کردیم که جواب 481 نمونه به استان فرستاده شده است. وی ادامه داد: از مجموع 481 نمونه مذکور، 129 مورد مثبت گزارش شده است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: از مجموع این 129 نفر
(ویدیو) خلاصه بازی بایرن مونیخ 2 - 0 آگزبورگ
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ورزشگاه آلیانتس آرِنای شهر مونیخ در چارچوب هفته بیست وپنجم بوندس لیگای آلمان، محل برگزاری دیدار تیم های بایرن و آگزبورگ بود. باواریایی ها که این فصل کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی خود دارند، در این بازی مقابل تیم دفاعی آگزبورگ به سختی به برتری 2 بر صفر رسیدند و سه امتیاز ارزشمند را از آن خود کردند. مولر در دقیقه 53 روی پاس بواتنگ گل اول
عکس/ پیرمرد 100 ساله چینی کرونا را شکست داد!
به گزارش روزپلاس، محل شکل گیری ویروس کرونا شهر ووهان چین است و از آن جا بود که این ویروس شیوع جهانی پیدا کرد و دیگر کشورها هم به آن مبتلا شدند. طبق آنچه در سایت جهانی کرونا آمده کشور کره جنوبی دومین کشور درگیر و پس از آن ایتالیا و ایران در مراتب پایین تر قرار دارند. شیوع جهانی کرونا به هیچ کشوری رحم نکرده است و تمام نقاط دنیا درگیر آن هستند و اقدامات پزشکی و پیشگیری را بیش از پیش رعایت
آغاز ثبت نام مسکن ملی در 17 استان از فردا، شروط جدیدی اضافه شد
استان همدان شهرهای همدان، ملایر، نهاوند، اسدآباد، تویسرکان، بهار، سرکان، گیان، جورقان، کبودرآهنگ استان مازندران شهرهای ساری، آمل، بابل، قائم شهر، بهشهر، بابلسر، نکا، چالوس، فریدونکنار، رامسر، جویبار، امامزاده عبدالله، کیاسر، پل سفید، بلده، رویان، سرخرود، مرزن آباد، عباس آباد، کلارآباد، کیاکلا، شیرگاه، کلاردشت استان گیلان شهرهای رشت، بندرانزلی، رودسر، صومعه سرا، لنگرود، تالش، کیاشهر، منجیل، مرجقل، شفت، شاندرمن، ماسال استان گلستان شهرهای گرگان، گنبدکاووس، بندرترکمن، علی آباد، آزادشهر، کردکوی، کلاله، آق قلا، مراوه ...
دو صد گفته چون نیم کردار نیست!
خود تا کنون نه در حرف بلکه در عمل چه اقدامی برای حل مشکل موجود نموده اند، باید گفت در بیانیه آنان هم علی رغم وجود برخی موارد صحیح و قابل تأمل، نکات قابل تاملی وجود دارد که اگرچه شاید در وهله اول توجه مخاطب عادی را جلب نکند اما برای برخی از امضاکنندگان این نامه که بارها و بارها خود را نخبگان سیاسی و اجتماعی و مدنی استان قلمداد نموده اند، عجیب است که توجهی نسبت به آن ها نداشته باشند.
تست کرونای یک مسافر بیمار در چابهار مثبت شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، رحمدل بامری فرماندار ویژه چابهار گفت: تست کرونای یک مسافر بیمار در شهرستان چابهار که جهت درمان به بیمارستان مراجعه کرده بود مثبت اعلام شد. فرماندار ویژه چابهار ادامه داد: این نخستین مورد ابتلا به کرونا ویروس در محدوده شهرستان چابهار محسوب می شود که در حال حاضر در بیمارستان تحت قرنطینه است. او تصریح کرد: متاسفانه با وجود
اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید
ریچارد برنان عصر امروز در نشست خبری نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با رسانه های استان قم در ساختمان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد: کرونا ویروس جدیدی است و به مدت 67 روز گذشته کشورهای جهان را درگیر کرده و در قم 17 روز قبل شناسایی شد. رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت به ایران افزود: این ویروس هم اکنون در سراسر جهان گسترش یافته و امروز 103 کشور درگیر این بیماری شده اند
چرا همچنان ماسک کمیاب است؟
و عملا بسیاری از تولیدکنندگان فروشی در سطح شهر نداشتند و برای مراکز درمانی تولید می کردند؛ اما با ورود کرونا ناگهان تقاضای چند میلیونی برای این محصولات شکل گرفت و همین مسئله تعادل بازار را به هم ریخت. وی ادامه داد: باید در نظر داشت که شبیه به آنچه در ایران اتفاق افتاده در بسیاری از کشورهای دیگر دنیا نیز دیده می شود و حتی در کشورهایی که تعداد مبتلایان آن بسیار پایین بوده نیز، با یورش
تعداد کرونایی های استان کرمان به 41 نفر رسید
"مهدی شفیعی" در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا ویروس در سطح استان کرمان گفت: خوشبختانه از روز گذشته تا امروز فقط یک مورد به تعداد مبتلایان اضافه شده، بنابراین تعداد بیمارانی که آزمایش آنها از ابتدا تا کنون مثبت شده در استان کرمان به 41 تن رسیده است. وی ادامه داد: خوشبختانه تا امروز از میان بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری شده در بیمارستان های استان فوتی