سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۳:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
جماران ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۰:۳۶

200 هزار مترمکعب سازه آبخیزداری در سد دامغان احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر مجد صبح یک شنبه در حاشیه بازدید از سد شهید شاهچراغی دامغان ضمن بیان اینکه تاکنون بیش از 200 هزار مترمکعب سازه های آبخیزداری شامل بندهای سنگ و ملات و گابیون در حوزه سد احداث شده است، ابراز داشت: این طرح ها نقش بسزایی در مهار سیلاب و جلوگیری از تخریب خاک ایفا می کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)